اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ‌ماه امسال

صادرکنندگان نمونه استان بوشهر تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت از برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان بوشهر در نیمه اول آبان ماه سال جاری خبر داد.

صادرکنندگان نمونه استان بوشهر تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدرضا صادقی صبح امروز در حاشیه جلسه پایش تجاری استان بوشهر اظهار داشت: بحث و تبادل نظر در خصوص سطح برگزاری و برنامه‌های روز ملی صادرات و همچنین نحوه اعطای تسهیلات و مشوق‌های قابل ارائه به صادرکنندگان برگزیده استانی با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی بوشهر و دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت گرفته است.

وی افزود: بر اساس تصمیم‌گیری اعضای حاضر در جلسه مقرر شد که برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری این مراسم در قالب جلسه کارگروه توسعه صادرات به ریاست استاندار بوشهر و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، مسئولان ارشد استانی و با دعوت از تجار و بازرگانان نمونه استان در آبان ماه برگزار شود.

صادقی اذعان داشت: به منظور جمع‌بندی و ارایه پیشنهادات لازم به کارگروه توسعه صادرات استان نشستی با حضور صادرکنندگان برتر استان و نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با صادرات به منظور شناسایی خدمات قابل ارائه از سوی این دستگاه‌ها به صادرکنندگان برگزیده استانی برگزار خواهد شد.

صادقی خاطر نشان کرد: با توجه به پیشنهاد اعضا همچنین مقرر شد در جهت حضور و دعوت پژوهشگران و محققان مرتبط با مباحث اقتصادی و تجارت خارجی در مراسم روز ملی صادرات اقدام شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول