اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت:

حساسیت فرهنگیان در هتک حرمت به مقدسات ستودنی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) گفت: حساسیت فرهنگیان و دانش‌آموزان در هتک حرمت به مقدسات ستودنی است.

حساسیت فرهنگیان در هتک حرمت به مقدسات ستودنی است

محمدرضا جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران حساسیت فرهنگیان و دانش‌آموزان بصیر و آگاه نسبت به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را رفتاری ستودنی و افتخارآمیز دانست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، این قبیل اقدامات دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی را دچار یأس و ناامیدی دانست و گفت: با توجه به اینکه ما اخیرا شاهد تکرار این قبیل گستاخی‌های دشمنان هستیم، برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز اقدامات بازدارنده‌ای خواهد بود.

وی اظهار داشت: به یقین دشمنان اسلام با این گونه فرافکنی‌ها سعی در ایجاد پراکندگی و تضعیف روحیه اعتقادی مسلمانان دارند و ما با این اقدام هوشمندانه، وحدت و یکپارچگی جهان اسلام را به سرتاسر دنیا و مردمان بیدار دل و آزاده آن خواهیم رساند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول