اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های قزوین:

یگان حفاظت مجری ایجاد نظم و امنیت در زندان است

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های استان قزوین گفت: نظم و رعایت نکات انضباطی از مهم‌ترین شاخصه‌های پلیس زندان است.

یگان حفاظت مجری ایجاد نظم و امنیت در زندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های قزوین همایون مهدی مجد در مراسم صبحگاه مشترک زندان بویین زهرا اظهار کرد: نظم فردی و گروهی و توجه به قوانین و مقررات مهم‌ترین شاخص پلیس زندان است و باید همواره در دستور کار نیروهای کادر و وظیفه قرار داشته باشد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های قزوین بیان کرد: وظیفه پلیس زندان، ایجاد نظم و امنیت در زندان‌هاست و با همه توان و قدرت این هدف بزرگ دنبال می‌شود.

وی به نحوه برخورد و رفتار با زندانیان اشاره کرد و افزود: تمامی رفتارها در چارچوب قوانین و مقررات است و برخوردهای سلیقه‌ای و شخصی در پیکره زندان‌بانی هیچ جایگاهی ندارد.

همایون مهدی مجد بیان کرد: افراد فرصت‌طلب همیشه به دنبال سوءاستفاده‌های غیرقانونی بوده و نباید هیچ شرایطی برای سودجویی این افراد در زندان به وجود آید.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل زندان‌های قزوین تصریح کرد: برگزاری منظم دوره‌های آموزشی برای پرسنل کادر و وظیفه در تغییر روحیه و رفتار آنها تأثیرگذار است و در سال جاری آموزش‌های ویژه مواجهه با بحران برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: حضور نیروهای پلیس زن در زندان موجب توانمند شدن یگان در انجام مأموریت‌های خود می‌شود.

همایون مهدی مجد در پایان خاطرنشان کرد: در سایه امنیت و آرامش برنامه‌های اصلاح و تربیت زندانیان به ثمر خواهد نشست و این وظیفه یگان حفاظت در زندان‌ها را سنگین‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول