اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح 5 طرح درمانی در نیشابور

38 میلیارد ریال برای طر‌ح‌های درمانی حوزه سلامت نیشابور هزینه شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: 38 میلیارد ریال برای افتتاح 5 طر‌ح‌ درمانی حوزه سلامت نیشابور هزینه شده است.

38 میلیارد ریال برای طر‌ح‌های درمانی حوزه سلامت نیشابور هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سید‌کاظم فرهمند پیش از ظهر امروز و در مراسم افتتاح پنج طرح درمانی حوزه سلامت نیشابور اظهار کرد: 38 میلیارد ریال برای افتتاح 5 طر‌ح‌ درمانی حوزه سلامت نیشابور هزینه شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: ارزش پروژه‌ها 38 میلیارد ریال است که 3 میلیارد ریال آن توسط خیران، 15 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و باقیمانده هزینه‌ها از محل منابع داخلی و اعتبارات وزارت بهداشت تامین شده است.

وی ادامه داد: با همت سرمایه‌گذاران خوش‌فکر و خیرین نیک‌اندیش پروژه‌های دستگاه MRI، دستگاه سنگ‌شکن برون‌اندامی کلیه، بخش شیمی درمانی بیمارستان 22 بهمن و بخش سوختگی بیمارستان حکیم آماده بهره‌برداری شده است.

وی عنوان داشت: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور دانشکده تازه تاسیسی است و توسعه گرایی را به‌عنوان استراتژی مدیریتی در نظر گرفته است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور یادآور شد: یکی دیگر از در‌خواست‌های مردم دستگاه سنگ شکن برون اندامی کلیه بوده که با هزینه 6 میلیارد ریال در بیمارستان 22 بهمن نصب و آماده سرویس‌دهی به مردم است.

فرهمند درباره بخش شیمی درمانی بیمارستان 22 بهمن تصریح کرد: این بخش از محل منابع داخلی آماده بهره‌برداری شده و خدمت به بیماران سرطانی نیشابور را وارد مرحله جدیدی کرده است.

وی با اشاره به دستگاه تصویر‌برداری MRI بیان کرد: بر اساس اصل 44 قانون اساسی از طریق مشارکت بخش خصوصی این دستگاه با هزینه بیش از 15 میلیارد ریال خریداری و در بیمارستان 22 بهمن نصب شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: نصب این دستگاه سبب شده از اعزام ماهانه حدود 500 بیمار به شهرهای مجاور جلوگیری شود که بعد از یک سال و نیم پیگیری خریداری و وارد کشور شده است.

فرهمند احداث و توسعه ساختمان اورژانس 22 بهمن را یکی از اهداف خود بیان کرد و گفت: با کمک یکی از خیران و همچنین از محل منابع داخلی دانشکده علوم پزشکی نیشابور در سه طبقه به وسعت هزار و  400 مترمربع شروع شده است و طی یک سال و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول