اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

1900 قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 900 قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند.

1900 قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از کشفیات مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان در خرم‌آباد، گفت: در شش ماهه نخست امسال 38 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح لرستان منهدم شده‌ است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 961 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، گفت: میزان کشف مواد مخدر در استان لرستان طی این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از چهار درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: افزایش کشف مواد مخدر در استان لرستان حاصل تلاش بیشتر و شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی لرستان است.

غلامزاده دستگیری یک هزار و 900 نفر قاچاقچی موادمخدر را از دیگر اقدامات این نیرو در مدت مذکور در استان لرستان عنوان کرد و گفت: در این مدت یک هزار و 255 نفر معتاد پر خطر و تابلو نیز از سطح شهرهای مختلف لرستان جمع‌آوری شد.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: به دنبال افزایش حجم انتقال مواد مخدر از شرق به غرب کشور و عبور بخشی از این مواد از محورهای این استان، ظرفیت و توان پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز چند برابر شده که این امر افزایش کشف مواد مخدر را به دنبال داشته است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری معتادان، تعداد پنج هزار نفر معتاد عادی نیز که خانواده‌ها و مردم از آنان شاکی بودند، توسط نیروی انتظامی جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول