اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

برگزاری رزمایش‌ها اقدامی جدی برای مقابله با تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع اقدامی جدی برای مقابله با تهدیدات سخت و نیمه‌سخت دشمنان محسوب می‌شود.

برگزاری رزمایش‌ها اقدامی جدی برای مقابله با تهدیدات دشمنان است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به برگزاری رزمایش گردان‌های واکنش سریع در زنجان اظهار کرد: برگزاری این مانورها موجب افزایش آمادگی دفاعی و رزمی بسیجیان در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموعه سپاه و بسیج همواره در آمادگی کامل قرار دارند، خاطرنشان کرد: این نیرو همیشه پای کار بوده و یکی از عناصر بازدارنده دشمنان نظام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری چنین رزمایش‌هایی در به روزرسانی آمادگی بسیجیان تاثیرگذار است، افزود: برگزاری چنین رزمایش‌هایی در افزایش اعتقاد معنوی و روحی بسیجیان مهم است.

وی با بیان اینکه رزمایش‌های مختلف با اهداف ویژه‌ای برگزار می‌شود، افزود: حضور قدرتمند بسیجیان در این رزمایش میزان آمادگی بسیجیان را در معرض دید دشمنان قرار داد.

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به برگزاری رزمایش عاشقان ولایت در زنجان یادآور شد: بسیجیان استان از آمادگی مختلف برای حضور در عرصه‌های مختلف برخوردار هستند.

وی با بیان گردان‌های عاشورا و الزهرا در این رزمایش حضور یافتند، خاطرنشان کرد: ایجاد گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس از برنامه‌های سپاه استان محسوب می‌شود که در این زمینه اقدامات لازم انجام شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه گردان‌های بیت‌المقدس برای نخستین بار در این رزمایش شرکت کردند، افزود: این رزمایش‌ها به منظور حفظ آمادگی دفاعی و نمایش توان رزمی بسیج برگزار شده است.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان در حوزه جنگ نرم تصریح کرد: برای مقابله با تهدیدات سخت و نیمه‌سخت دشمنان باید بسیجیان از آمادگی لازم برخودار باشند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول