اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در تمرینات صبای قم

انتقال ‌هافبک کامرونی صبای قم به پرسپولیس منتفی شد

خبرگزاری فارس: انتقال ‌هافبک کامرونی تیم فوتبال صبای قم به پرسپولیس منتفی شد و این بازیکن در بازگشت مجدد به کشورمان در تمرینات صبای قم حضور یافت.

انتقال ‌هافبک کامرونی صبای قم به پرسپولیس منتفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در تعطیلات 15 روزه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل انجام بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی، تمام تیم‌ها ابتدا به بازیکنان خود استراحت داده و سپس برنامه‌های تمرینی خود را از سر گرفتند.

در این بین تیم‌های مطرحی همچون سپاهان، استقلال و پرسپولیس بدون سر و صدا و در فضایی آرام به دنبال آماده‌سازی بیش از پیش خود برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هستند و کاری به کار سایر تیم‌ها ندارند.

اما گویا پرسپولیس تهران و مدیر عامل پر سر و صدای این تیم همچنان اقدامات مختلفی برای توجیه ناکامی‌های خود در 11 هفته گذشته لیگ برتر انجام می‌دهند و هر روز از این باشگاه خبر می‌رسد که فلان بازیکن از فلان تیم جدا شده و راهی پرسپولیس می‌شود.

پرسپولیسی‌ها بعد از اینکه دست صبای قم را در حنا گذاشتند و سرمربی جوان این تیم یعنی یحیی گل‌محمدی را در بدترین شرایط از این تیم جدا کرده و به کار فنی خود اضافه کردند، در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر جذب ‌هافبک کامرونی صبا بر سر زبان‌ها انداخته‌اند، خبری شبیه به انتقال ساموئل ‌هافبک استقلال تهران که حسابی حواس علاقمندان به فوتبال و رسانه‌های ورزشی را به خود جلب کرده است.

جالب این است که نشر چنین خبرهایی از سوی باشگاه پرسپولیس در فضای سکوت و بدون اظهار نظری طرف مقابل آنها صورت می‌گیرد، نظیر درج خبر انتقال دیوید سانیا ویکروم‌ هافبک کامرونی صبای قم در روزهایی که این بازیکن با موافقت مسئولان صبای قم در مرخصی خارج از کشور به سر می‌برد.

به هر حال این اتفاقات از سوی باشگاه پرسپولیس جنبه چندان مثبتی ندارد در حالی که زمان زیادی نمی‌گذرد که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که باشگاه‌های دیگر با بازیکنان این تیم پنهانی مذاکره می‌کنند در حالی که هیچ باشگاهی به بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر لیگ برتر نه نیازی دارد و نه مذاکره‌ای انجام داده است.

به هر ترتیب باشگاه صبای قم این بار حواس خود را به خوبی جمع کرد و با بازگشت مجدد دیوید سانیا ویکروم‌ هافبک کامرونی به تمرینات این تیم به شایعات اخیر مبنی بر انتقال این بازیکن به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پایان داد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول