اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته سافت‌بال خورموج:

مسئولان تمایلی به فعالیت من در خورموج ندارند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته سافت‌بال خورموج گفت: احساس می‌کنم استان و مسئولان هیئت سافت‌بال استان بوشهر تمایلی به فعالیت من ندارند و بودن من باعث تنگی جای دیگران می‌شود.

مسئولان تمایلی به فعالیت من در خورموج ندارند

سیده نجمه حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به تعطیلی فعالیت سافت‌بال بانوان در خورموج گفت: هیئت سافت‌بال خورموج علی‌رغم اینکه 80 بیمه شده دارد به علت عدم پشتیبانی مجموعه تربیت بدنی شهرستان دشتی بلاتکلیف است.

مسئول کمیته سافت‌بال خورموج افزود: امسال بنا به مخالفت سرپرست تربیت بدنی، تمرین‌هایمان در سالن آن هم در ساعات محدودی انجام می‌‌شد و به علت نور کم و نامناسب بودن فضای تمرین، خودم و چند تن از بازیکنان مصدوم شده و شکستگی اعضا پیدا کردیم.

وی ادامه داد: پس از دو سال وقفه، قرار بود مسابقات قهرمانی کشور در رشته سافت‌بال در کرمان برگزار شود، اما استان هیچ حمایتی برای اعزام نکرد و از آنجا که امیدی نداشتیم به پیشنهاد خراسان رضوی جهت مربیگری تیمشان جواب مثبت دادم و تیم خراسان قهرمان مسابقات سافت‌بال کشور شد.

حسینی اضافه کرد: پس از این قهرمانی ما را متهم به خیانت کردند و سرپرست تربیت بدنی هم با بی‌مهری با من برخورد کرده و سافت‌بال را تعطیل کرد.

وی یادآور شد: احساس می‌کنم استان و مسئولان هیئت سافت‌بال استان بوشهر تمایلی برای فعالیت من ندارند و بودن من باعث تنگی جای دیگران می‌شود.

مسئول کمیته سافت‌بال خورموج افزود: هم‌اکنون از 12 استان پیشنهاد مربیگری دارم ولی هنوز تصمیمی برای آینده ورزشی‌ام نگرفته‌ام.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول