اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جوانان فرهیخته و نخبه استان

نشست هم‌اندیشی جوانان در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: نشست هم‌اندیشی جوانان در سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی جوانان در زنجان برگزار می‌شود

قدرت‌الله رفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشست هم‌اندیشی جوانان با حضور جوانان فرهیخته و نخبه استان زنجان برگزار می‌شود.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای برگزاری این نشست انجام شده، خاطرنشان کرد: این نشست با حضور مسئولان و به منظور هم‌اندیشی در مسائل مختلف جوانان برگزار می‌شود.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان از ساماندهی امور جوانان استان زنجان خبر داد و گفت: از ماه آینده فعالیت‌های این حوزه پیگیری می‌شود.

این مسئول حل مشکلات نخبگان و فرهیختگان جوان را از برنامه‌های استان برشمرد و گفت: هر دستگاه اجرایی متناسب با فعالیت خود امور جوانان را پیگیری می‌کند.

رفیعی از برگزاری همایش ازدواج در زنجان خبر داد و یادآور شد: این همایش به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

وی الگوگیری از آموزه‌های دینی در خصوص زندگی سالم و ازدواج آسان را از اهداف این همایش عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تشویق جوانان به زندگی ساده از دیگر اهداف این برنامه است.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی نماز در زنجان یادآور شد: با هماهنگی استانداری زنجان و ستاد اقامه نماز استان این نمایشگاه در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از برنامه‌های مهم امور اجتماعی استانداری است، افزود: مردم زنجان از برگزاری چنین همایش‌هایی استقبال می‌کنند.

رفیعی با اشاره به برگزاری کارگروه‌های مختلف فرهنگی در زنجان یادآور شد: در قالب این کارگروه‌ها برنامه‌های فرهنگی استان بررسی شده و اجرا می‌شود.

وی برگزاری جلسات کارگروه اجتماعی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برنامه‌های دستگاه‌های مختلف اجرایی در این کارگروه بررسی شده و در صورت نیاز استان به برگزاری چنین برنامه‌هایی، این برنامه‌ها عملی می‌شود.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به مصوبات کمیته حقوق شهروندی یادآور شد: مسائل مربوط به حقوق شهروندی نیز در قالب این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول