اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری نشست‌های اجلاس وحدت ملی جوانان ایران

اولین نشست هم‌‌اندیشی جوانان استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: اولین نشست هم‌اندیشی جوانان استان اردبیل پیرامون دومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی در اردبیل برگزار شد.

اولین نشست هم‌‌اندیشی جوانان استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این اجلاس که صبح امروز و با یک ساعت تاخیر در سالن فدک اردبیل آغاز شد، دبیر نشست هم‌اندیشی جوانان استان اردبیل در سخنانی جوانان را مسببان اعتلای شکوفایی نظام و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

عباس دست‌باز اظهار داشت: امروز درخشش شکوفه‌های اسلام و انقلاب با توجه به گوهره و جوهره وجودی جوانان این مرز و بوم محقق شدنی است چرا که این جوهره با قداست و فضیلت در آمیخته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی مدارس، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها همپا و همدل با جوانان حرکت می‌کنند که این مایه خرسندی و نشاط ماست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل استفاده از ظرفیت‌های جوانان را در راستای اعتلای جامعه بسیار مهم و قابل توجه اعلام کرد و یادآور شد: جوانان امروز سرمایه‌های اصلی نظام ما را تشکیل می‌دهند که با تکیه بر این اصل باید بر آنان میدان کار و بها دهیم.

دست‌باز با اشاره به اینکه امروز جوانان ما در عرصه‌های متنوع علمی، خدماتی، پزشکی، دانش هسته‌ای و ... خار چشم دشمنان و استکبار هستند، گفت:‌ جوانان ما مطمئن باشند همواره چشم‌های امیدوار و نگران و دست‌هایی به دعا برخاسته آنان را دعا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان باید عاشقانه و عالمانه در خدمت رشد استعدادهای جوانان باشند، عنوان کرد: جوانان مرز و بوم ما دارای ویژگی‌های منحصر به فردی همچون مقید به ولایت فقیه بودن، ارزش‌مدار بودن و ... هستند که از این جهت ما بر وجود این جوانان می‌بالیم.

دبیر نشست هم‌اندیشی جوانان استان اردبیل بیان داشت: 435 هزار نفر امروز در استان هم اکنون در مقطع جوانی قرار دارند که اکثر قریب به اتفاق آنها، ولایت‌پذیر، پایبند به اصول جمهوری اسلامی،‌ عاشق ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

دست‌باز با اعلام اینکه ساختن ایران تنها در گروه ارزش نهادن به این قشر پر‌توان است، ادامه داد: هر کشوری که خواهان اعتلاست باید ابتدا سرمایه‌های خود را که همان جوانان هستند تقویت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم بخشی از نخستین گردهمایی و اجلاس جوانان ایران با حضور رئیس جمهور در قالب کلیپی برای حاضران پخش شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول