اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

حزب‌الله عظمت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس گفت: پرواز پهپاد توسط حزب‌الله، عظمت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

حزب‌الله عظمت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: پرواز پهپاد ساخت ایران توسط حزب‌الله، عظمت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با وجود تمام ادعاهای خود در مسائل نظامی و امنیتی نتوانست محدوده به آن کوچکی را مراقبت کند و عمل شجاعانه سید حسن نصرالله به دنیا اثبات کرد که رژیم صهیونیستی بسیار پوشالی و حقیر است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: رژیم صهیونیستی ادعای حمله به ایران را دارد در حالی که نمی‌تواند منطقه تحت کنترل خود را حفظ کند.

وی اضافه کرد: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی خیلی وقت است که درهم شکسته و خودشان هم خوب می‌دانند که نمی‌توانند بر دنیای اسلام و مسلمین و به ویژه حزب‌الله پیروز شوند.

نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حق برخی از رشته‌های ورزشی بی‌عدالتی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: صدا و سیما تمام توان و نیروی خود را بر روی مسابقاتی همچون فوتبال می‌گذارد در حالی که ورزش‌هایی همانند جودو و رزمی همواره مورد بی‌مهری و بی‌عدالتی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول