اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال گرم و پرشور از مقام عظمای ولایت

مردم شیروان یک روز تاریخی را در کارنامه خود ثبت خواهند کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان تاکید کرد: مردم شهرستان شیروان با استقبال گرم و پرشور از مقام عظمای ولایت، یک روز تاریخی را در کارنامه خود ثبت خواهند کرد

مردم شیروان یک روز تاریخی را در کارنامه خود ثبت خواهند کرد

حجت‌الاسلام حسین کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با اشاره به اینکه هفته آینده معظم‌له به این شهرستان سفر خواهد کرد، افزود:‌ امیدواریم این لحظات انتظار به اتمام رسیده و مردم این شهرستان دوشنبه هفته پیش رو جمال یار را به نظاره بنشینند.

وی با تبریک حضور مقام معظم رهبری در خراسان‌شمالی به مردم شهیدپرور افزود: قطعاً این حضور رهبری مایه عزت و سرافرازی اسلام و این دیار خواهد شد.

امام جمعه شیروان با بیان اینکه تمهیدات زیادی برای سفر رهبری به شیروان دیده شده است، تصریح کرد: همه مردم و مسئولان در قالب کمیته‌های مختلف استقبال از رهبری، آستین همت را بالا زده‌اند و با مژه چشم غبار از سر راه رهبری می‌گیرند و با دل بی‌قرار برای زیارت یار لحظه‌شماری می‌کنند.

وی اظهار کرد:‌ اکنون ما همه آمادگی داریم تا از رهبری استقبال باشکوهی انجام داده و در مراسم دیدار حضور یابیم.

کوثری تصریح کرد: انشاءالله تجلی حضور مردم شیروان در روز دوشنبه رقم خواهد خورد و مردم این شهرستان یک روز تاریخی را در کارنامه این منطقه ثبت خواهند کرد.

وی تاکید کرد:اگر تجلی و حضور برای استقبال از رهبری در شیروان بیشتر از بجنورد نباشد، قطعا کمتر نخواهد بود.

امام جمعه شیروان گفت: رهبر معظم انقلاب که نائب امام زمان (عج) محسوب می‌شوند، در زمان حضور خود در شیروان با بیانات ارزشمند و شیوای خود ما را با رهنمودهای خود هدایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه اطاعت از رهبری یک مسئولیت شرعی و الهی است، گفت: تاکنون ملت ما در دفاع از ولایت سنگ تمام گذاشته‌اند و ناخدای کشتی نجات‌بخش از فتنه‌ها، کلام رهبری است.

به گزارش فارس، شهرستان شیروان در شرق خراسان‌شمالی قرار دارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول