اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال

پاس همچنان در صدر جدول ماند/ الوند یک پله سقوط کرد

خبرگزاری فارس: در هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال، پاس همدان موفق شد چهارمین پیروزی خود را کسب کند و همچنان در صدر جدول باقی بماند.

پاس همچنان در صدر جدول ماند/ الوند یک پله سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پاس که هفته گذشته شکست تلخی را در دقیقه 90 بازی برابر ایران‌جوان بوشهر متحمل شده بود در این هفته با انگیزه بسیار بالایی قدم به میدان گذاشت. روز گذشته پاسی‌ها به آن شادابی هفته‌های گذشته بازگشته بودند و با انگیزه فراوانی در زمین بازی می‌دویدند تا اسیر اتفاقات بازی نشوند.

پاس در این هفته میزبان فولاد یزد بود. در نیمه اول بازی پاسی‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و بارها و بارها تا فرو ریختن دروازه فولاد پیش رفتند. مهم‌ترین موقعیت بازی در دقیقه 10 اتفاق افتاد و علی مطوری با ضربه پا ارسال محسن‌ پورحاجی را به تیر دروازه کوبید تا تیر دروازه به کمک فولادی‌ها بیاید.

خطرناک‌ترین موقعیت فولادی‌ها هم در دقیقه 19 رقم خورد که ارسال داوود عظیمی به طور خطرناک به تیر دروازه اصابت کرد. یک دقیقه بعد هم محسن زارع‌زاده می‌توانست برای فولادی‌ها گلزنی کند که واکنش زیبای جلیل احمدی مانع فرو ریختن دروازه پاس شد.

در دقیقه 27 مرتضی تبریزی نتوانست قدر یک دوی زیبای مقداد قباخلو را بداند و توپ را به دستان دروازه‌بان فولاد کوبید. دقیقه 36 هم علی مطوری در یک ضربه ایستگاهی به زیبایی توپ را شوت کرد که در آستانه ورود توپ به دروازه سنگچلولی واکنش زیبایی انجام داد. فولادی‌ها خیلی خوش شانس بودند که در این نیمه گلی دریافت نکردند.

اولین تعویض بازی هم توسط فولادی‌ها در نیمه اول انجام شد و علی‌اصغر کلانتری با خارج کردن مهاجم خود حسین رحیمی و فرستادن محمد مهری خط دفاع خود را تقویت کرد. بازی در نیمه اول با توجه به برتری پاس گلی را در برنداشت.

با آغاز نیمه دوم پاس بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و فولادی‌ها با ترکیب بسیار دفاعی و لایه‌های بسیار دفاعی در اندیشه کسب تساوی بودند. وینگو بگوویچ سرمربی پاس که در این بازی به چیزی جز برد فکر نمی‌کرد با اضافه کردن سجاد خسروی به جای علی مطوری جان دوباره‌ای به خط حمله پاس بخشید.

پاس در این نیمه بر روی دروازه فولادی‌ها خیمه زده بود اما هرچه زد در این نیمه به در بسته خورد و با واکنش‌های دروازه‌بان فولاد راهی به دروازه نیافت.

پاسی‌ها کاملاً بازی خود را به فولادی‌ها دیکته کردند و یزدی‌ها در لاک دفاعی فرو رفته بودند. دومین تعویض بگوویچ قاسم پوراسدالله بود که به جای مرتضی تبریزی خسته به میدان آمد. دقایقی بعد هم امیر گداری به جای وحید علی‌آبادی به میدان آمد تا بگوویچ با تمام بازیکنان هجومی خود بر روی دروازه فولاد حمله کند.

فولاد یزد تنها برای کسب یک تساوی به همدان آمده بود و با 11 نفر تنها به فکر گل نخوردن بودند و چندین بار هم با مصدومیت قصد اتلاف وقت بازی را داشتند.

اما بالاخره در دقیقه 85 بازی با اشتباه مدافع فولاد در محوطه جریمه و تیزهوشی مقداد قباخلو آقای گل لیگ یک دروازه فولادی‌ها باز شد. بعد از این گل فولادی‌ها از لاک دفاعی خارج شدند اما پاسی‌ها با کنترل دقایق پایانی بازی چهارمین برد خود را در لیگ دسته اول جشن گرفتند تا همچنان با 12 امتیاز از پنج بازی در صدر جدول گروه ب لیگ دسته اول باقی بمانند.

در این بازی ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در ورزشگاه حضور داشت.

داور وسط این بازی حسین زرگر، کمک‌ها رضا عبدوس، جهانبخش آرمان و داور چهارم حامد اسم‌خانی، و ناظر این بازی هم اکبر جهانی بود.

الوند همدان نیز در این هفته موفق شد شهرداری اراک را در خانه خود متوقف کند تا همچنان تیم بدون شکست باقی بماند. الوند هرچند در این هفته یک پله سقوط کرد و با 11 امتیاز در رده سوم جدول لیگ دسته اول گروه الف آن هم با حسب تفاضل گل قرار گرفت اما تا به اینجا دور از انتظار اهالی فوتبال ظاهر شده است و نتایج خوبی را گرفته است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول