اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال بانوان بم

آمادگی کامل برابر پاس همدان داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت:‌ در دیدار برابر پاس همدان مصدوم و محروم نداریم و با آمادگی کامل به مصاف حریف می‌رویم.

آمادگی کامل برابر پاس همدان داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان 31 شهریور ماه جاری با انجام چند دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها شهرداری بم در همدان به مصاف نماینده این شهر ‌تیم پاس‌ می‌رود.

مرضیه جعفری سرمربی تیم بانوان بم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آمادگی تیمش خبر داد و  گفت: ‌در این دیدار مصدوم و محروم نداریم و با آمادگی کامل به مصاف حریف می‌رویم.

تیم بم در دو بازی قبلی خود با دو برد و 17 گل زده، صدر‌نشین لیگ 12 تیمی است. شهرداری بم فصل قبل قهرمان لیگ برتر کشور شد.

* اعتراض تیم جوانان بم

به گزارش پس از جنجال در بازی حساس و سرنوشت‌ساز جوانان استان کرمان‌ بین شهرداری بروات و نماینده جیرفت‌، بازیکنان بروات‌ خواستار ارجاع خواسته‌هایشان به کمیته انضباطی شدند.

در این درخواست که با امضای 22 بازیکن و اعضای تیم همراه است‌ از رئیس هیئت فوتبال خواسته شده تا از استفاده از بازیکنان بزرگ‌سال و امید در مسابقات جوانان استفاده نشود.

دیدار پایانی جوانان استان کرمان چند روز قبل در جیرفت در حالی برگزار شد که نماینده بم برای صعود به لیگ برتر نیاز به پیروزی داشت و نماینده جیرفت هم با تساوی صعود می‌کرد‌، بازی تا دقایق پایانی مساوی دنبال می‌شد که در دقیقه 91 شهرداری بم گل برتری را به ثمر رساند، اما گفته شده که در ادامه با وجود اینکه دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شده بود، بازی تا دقیقه 97 طول کشید و در این دقیقه داور ضربه پنالتی به سود جیرفت اعلام می‌کند تا جیرفت با تساوی در این دیدار صعود کند.

این مسائل موجب شد تا بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری بروات به رای داور معترض شوند و از مسئولان فوتبال نیز خواستار رسیدگی به این اعتراضشان شده‌اند.

* پایان رقابت‌های فوتسال نرماشیر

یک دوره مسابقات فوتسال در سالن فجر رستم‌آباد نرماشیر برگزار و در پایان تیم ترک‌آباد قهرمان این دوره شد. در بازی پایانی تیم روستای ترک‌آباد سه بر دو بر روستای قاسم‌آباد غلبه کرد و قهرمان شد.

در دیدار رده‌بندی نیز رستم‌آباد با شکست حریفش عنوان سومی را از آن خود کرد، مسابقات فوتسال نرماشیر به مدت دو ماه و با شرکت 20 تیم در سالن ورزشی رستم‌آباد‌، مرکز شهرستان نرماشیر برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول