اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز:

دانشجویان برای زندگی دانشجویی به آگاهی نیاز دارند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: دانشجویان برای زندگی دانشجویی و ورود به عرصه جدید علمی به آگاهی نیاز دارند.

دانشجویان برای زندگی دانشجویی به آگاهی نیاز دارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عطاء‌الله ربیعی در همایش الگوی ماندگار ویژه دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه شیراز اظهار داشت: باید اطلاعات لازم در حوزه‌های مختلف برای ورود دانشجویان به فضای جدید زندگی در اختیار آنها قرار گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه شیراز افزود: دانشجویان بدون اطلاع از فضای جدید دچار اضطراب و ترس می‌شوند که برگزاری این همایش‌ها می‌تواند در کاهش استرس آنها موثر باشد.

وی ابراز داشت: برگزاری همایش الگوی ماندگار، تجربه سه ساله در دانشگاه شیراز است و دانشجویان را از آسیب‌های احتمالی دور می‌کند.

ربیعی گفت: در این همایش مدیریت زندگی دانشجویی، مدیریت روابط بین فردی، برنامه‌ریزی، خلاقیت، آسیب‌شناسی فضای مجازی و ... به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

وی مدت زمان این همایش را 12 ساعت اعلام کرد و ادامه داد: طی این آموزش‌ها دانشجویان اطلاعات کافی برای زندگی در محیط جدید را به دست می‌آورند تا فتح بابی برای آینده زندگی شخصی و اجتماعی آنها باشد.

عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه شیراز گفت: این آموزش‌ها شخصیت دانشجو را در مرحله جدید زندگی آنها شکل می‌دهد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دانشجویان به‌خوبی از این اطلاعات استفاده کنند خاطرنشان کرد: دوران دانشجویی دوران مهمی است که در آن نظارت خانواده‌ها کاهش یافته و دانشجویان نیز باید با تجربه‌اندوزی در این دوران مسیر آینده خود را مشخص کنند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول