اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان:

فولاد خوزستان با روحیه منتظر آغاز بازی‌های لیگ است

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: این تیم در روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی در کرج انجام داده و با برگزاری مسابقات تدارکاتی در حال حفظ آمادگی خود برای بازی مقابل گهر است.

فولاد خوزستان با روحیه منتظر آغاز بازی‌های لیگ است

حسین فرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فولاد خوزستان با برپایی اردویی تدارکاتی در شهر کرج تلاش داشت تا با تغییر روحیه بازیکنان و اردو زدن در شهر خوش آب و هوا و میزبان بازی آتی فولاد شرایط را برای تیم در مسابقه مقابل گهر درود فراهم کند.

وی افزود: در حال حاضر تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را با جدیت در کرج دنبال می‌کند و فردا نیز رأس ساعت 16 به مصاف تیم سایپا می‌رویم که در رده بندی جدول جایگاه بسیار خوبی دارد.

فرکی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی از تیم ملی فوتبال حمایت می‌کنیم، خاطر نشان کرد: تعطیلی لیگ شاید به زیان فولاد خوزستان باشد ولی برای حمایت از فوتبال ملی، هیچ اعتراضی نداریم و در تلاش هستیم تا فولاد خوزستان در حالت آماده باقی بماند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فولاد خوزستان دارای وضعیتی بسیار متفاوت است، افزود: فولاد خوزستان در شرایط کنونی از نظر روحیه، بدنی، تاکتیکی و فنی آمادگی کامل را برای بازی مقابل رقیبان خود را دارد.

فرکی تأکید کرد: فولاد خوزستان در روزهای گذشته تنها مصدوم خود را با نام خالدی برای حضور در بازی گهر آماده کرد و تیم پزشکی نیز برای بازی وی رضایت کامل خود را اعلام کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان اصلا گهر درود را دست کم نمی‌گیرد و برای حضوری قوی در بازی کرج آماده شده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، گهر درود با 11 بازی انجام شده و تفاضل گل منفی 9 با کسب تنها هفت امتیاز در رده هفدهم جدول مسابقات قرار دارد و فولاد خوزستان با همان تعداد بازی انجام شده و تفاضل گل مثبت پنج و کسب 15 امتیاز در ردیف 9 جدول رقابت‌ها حضور دارد که مسابقه این دو تیم قرار است روز 28 مهر ماه رأس ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی کرج برگزار شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول