اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرعین:

توریسم ورزشی در سرعین توسعه حقیقی پیدا می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرعین گفت: توریسم ورزشی در سرعین به عنوان قطب گردشگری کشور توسعه و ترقی حقیقی پیدا می‌کند و از قالب شعار به عمل تبدیل می‌شود.

توریسم ورزشی در سرعین توسعه حقیقی پیدا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در نشست بررسی مشکلات ورزش‌های بومی – سنتی و محلی در سرعین اظهار داشت: این شهرستان با توجه به موقعیت ممتاز جذب گردشگر یک ظرفیت بی‌نظیر در توسعه توریسم ورزشی است به طوری که از محورهای هشت‌گانه توسعه این شهرستان یک محور توریسم ورزش است که نگاه مهربانانه و همه جانبه مسئولان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه 63 برنامه برای توسعه صنعت گردشگری این شهرستان تعریف و تبیین شده است، تصریح کرد: این برنامه‌ها در هشت محور در حال اجراست که در اکثر این محورهای کاری توانسته‌ایم با کیفیت و مطلوبیت کارها را به جلو ببریم.

فرماندار شهرستان سرعین به برگزاری موفقیت‌آمیز دومین جشنواره فرهنگی – ورزشی ورزش‌های بومی – محلی شمال غرب کشور در سرعین اشاره کرد و یادآور شد: ما شاهد آن هستیم که تقویت این برنامه‌ها می‌تواند سرعین را به قطب ورزش و توسعه همه جانبه آن تبدیل کند که در این زمینه تلاش می‌کنیم تا با واقع‌بینی کمپ ورزشی تیم‌های ملی را در سرعین دایر کنیم.

 

اردبیل توان تبدیل شدن به قطب ورزش قهرمانی ایران را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت:‌ ورزش اردبیل به اقیانوسی بزرگ شبیه است که تاکنون هر کس به وسع و ظرفیت خود از آن بهره برده است اما نگاه جامع و آینده‌نگرانه مورد غفلت واقع شده است.

منصور حقیقت‌پور خاطرنشان کرد:‌ قدر مسلم اردبیل می‌تواند به قطب بلامنازع ورزش‌های قهرمانی در سطح ملی و جهانی تبدیل شود و شهرستان سرعین بهترین موقعیت را برای احداث کمپ‌های تیم ملی دارد.

وی ضرورت راه‌اندازی خانه وزنه‌برداری در اردبیل را یادآور شد و گفت: ما در کنار پیگیری مباحث مختلف و طرح‌های نیمه تمام با همکاری وزارت نفت قرار است امتیاز یکی از تیم‌های دسته یک و دو فوتبال وزارت نفت به اردبیل انتقال داده شود و در کنار آن پیگیر حضور استیل آذین در اردبیل با اسپانسر قوی هستیم.

حقیقت‌پور همچنین از کلنگ‌زنی کمپ‌های تیم ملی با حضور وزیر ورزش و جوانان در آینده‌ای نزدیک در شهر سرعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست مصطفی افضلی‌فرد دیگر نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین نیز توجه به ورزش روستایی – عشایری را توجهی حقیقی در رشد و بالندگی ورزش مناطق روستایی و عشایری خواند و گفت: بر خلاف سایر رشته‌ها که حضور بانوان با محدودیت مواجه است در رشته‌های ورزشی بومی – محلی و سنتی با رعایت شئونات اسلامی شاهد حضور بانوان و آقایان در کنار همدیگر برای انجام ورزشی سالم با اهدافی متعالی هستیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول