اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس نوین:

قضاوت داوران در لیگ رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس نوین گفت: قضاوت داوران در مسابقات لیگ فوتبال رضایت‌بخش نیست و آنها به سرعت تحت تأثیر فضای ایجاد شده توسط تیم میزبان قرار می‌گیرند.

قضاوت داوران در لیگ رضایت‌بخش نیست

حمید حسین‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پیروزی شیرین تیمش از نخستین هفته مسابقات لیگ فوتبال اظهار داشت: از نتیجه مسابقه رضایت دارم با اینکه مهاجمان ما در گشودن دروازه حریف سه بار موفق بودند، موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم.

وی افزود: هفته نخست و آغازین مسابقات بود، تیم‌ها به تازگی از شرایط بدنسازی خارج شده‌اند و باید چند هفته از مسابقات پشت سر گذاشته شود تا بازیکنان شرایط بازی را به بهترین شکل ممکن به دست آورند.

حسن‌خانی در زمینه تیم شهرداری کنارک گفت: تصور داشتم با حریف دست و پا بسته‌ای رو به ‌رو هستیم، اما در مجموع حریف تیم دونده و سخت‌کوشی بود که در دقایقی از مسابقه نیز مس نوین را تحت فشار قرار داد.

وی تصریح کرد: نمی‌توان به دلیل کسب این نتیجه حریف را مورد سرزنش قرار داد، هنوز هفته نخست مسابقات است و فرصت کافی برای قرار گرفتن در بین مدعیان جدول برای همه تیم‌ها وجود دارد.

حسین‌خانی با اشاره به هت‌تریک "علی مساحی" مهاجم تیمش در این دیدار گفت: مساحی در این دیدار عملکرد قابل قبولی داشت، وی به خوبی از عهده وظایفش برآمد، هرچند که تیمم در این بازی پیروز شد و سه امتیاز نخست فصل را در بازی خارج از خانه کسب کرد اما باید عنوان کنم از نحوه بازی بازیکنانم رضایت نسبی دارم.

وی با انتقاد از نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: قضاوت داوران در مسابقات لیگ دسته سوم رضایت‌بخش نیست، داوران به سرعت تحت تأأثیر فضای ایجاد شده توسط تیم میزبان قرار می‌گیرند.

حسین‌خانی گفت: داور در این دیدار به راحتی از گرفتن دو پنالتی به سود تیم ما چشم‌پوشی کرد اما یک خطای مشکوک در محوطه جریمه ما را برای حریف پنالتی اعلام کرد که دروازه‌بان ما در این صحنه با درخشش فوق‌العاده‌ای موفق به مهار این ضربه شد.

وی در زمینه دیدار آینده تیمش مقابل "فجر کویر رفسنجان" گفت: این مسابقه یک دربی تمام عیار است، عده‌ای از بازیکنان تیم‌های مس شهربابک و نوین ساختار و اسکلت این تیم را تشکیل می‌دهند و امیدوارم برابر این تیم نیز بازی منطقی و به دور از هرگونه احساسات را ارائه دهیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول