اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم تحقیقات فارس:

فرهنگ و معنویت در دانشگاه‌ها توسعه یابد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید دانشگاه علوم تحقیقات فارس گفت: تعالی فرهنگ، اخلاق و معنویت اولویت اصلی ماست و باید در دانشگاه‌ها رشد کند.

فرهنگ و معنویت در دانشگاه‌ها توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدکاظم کاوه‌پیشقدم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تعالی فرهنگ، اخلاق و معنویت اولویت اصلی ما است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد دستور کار فرهنگی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، این تصمیم اتخاذ شده است.

رئیس جدید این دانشگاه همچنین از مسئولان شهرستان مرودشت، اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه خواست تا در راستای پیشرفت و توسعه کارهای فرهنگی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار شهرستان مرودشت نیز از دانشگاه به عنوان یکی از نمادها و نمودهای توسعه‌یافتگی و حرکت رو به جلو در کشور یاد کرد.

یدالله حسینی افزود: مرودشت با دارا بودن 37 هزار دانشجو به عنوان یک قطب علمی در استان و جنوب کشور مطرح است و روز به روز شاهد توسعه دانشگاه‌ها در این شهرستان هستیم.

فرماندار مرودشت اضافه کرد: به دنبال مستقر کردن شعبه‌هایی از دانشگاه‌های دولتی در این شهرستان هستیم و به زودی این امر محقق می‌شود.

مقام عالی دولت در شهرستان مرودشت اضافه کرد: با توجه به اینکه این دانشگاه در محدوده جغرافیایی شهرستان مرودشت واقع شده است باید شاهد تعامل بیشتری از سوی مسئولان این واحد دانشگاهی با ادارات و مردم منطقه باشیم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول