اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:

توسعه پالایشگاه تبریز به تغییر مکان آن موکول شده است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار تعیین و تبیین معیارهای توسعه پالایشگاه تبریز در محل فعلی شد و گفت: متاسفانه موضوع توسعه پالایشگاه تبریز به تغییر مکان آن موکول شده است.

توسعه پالایشگاه تبریز به تغییر مکان آن موکول شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمد اشرف‌نیا در نشست بررسی چالش‌های زیست محیطی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه‌های استان اظهار کرد: در صورت تعیین این معیارها اجرای طرح توسعه این پالایشگاه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه این پالایشگاه از مصوبات دور اول سفرهای رئیس جمهوری است که در دور دوم سفرهای استانی نیز روی آن تاکید شد.

اشرف‌نیا اضافه کرد: در مرحله نخست مجوزهای توسعه این پالایشگاه به سختی کسب و زمین مورد نظر در همان منطقه تامین شد ولی در مرحله اجرا با مشکل مواجه شدیم.

وی گفت: این طرح نقش حیاتی در توسعه صنایع استان و حتی کشورهای همجوار ایفا می‌کند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: متاسفانه موضوع توسعه پالایشگاه تبریز به تغییر مکان آن موکول شده است و این موضوع زحمات چندین ساله در زمینه توسعه این پالایشگاه در محل فعلی را از بین برده است.

اشرف‌نیا افزود: توسعه این پالایشگاه در محل دیگر مستلزم کار کارشناسی و بسیار زمان‌بر است که این امر موجب تاخیر در اجرای آن برای چندین سال دیگر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای توسعه پالایشگاه تبریز در محل فعلی، ماشین‌آلات جابه‌جایی درخت‌های منطقه به محل دیگر نیز خریداری و درخت‌ها در محل جدید جانمایی شدند، گفت: حیف است زحمات کشیده شده در طول این چند سال بر باد رود و از نو آغازگر اجرای این طرح در محل جدیدی باشیم.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول