اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد

اختصاص 200 میلیون تومان برای تجهیز کانون‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در سال 90 از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری مبلغ 200 میلیون تومان برای تجهیز 100 کانون فرهنگی و هنری مساجد اختصاص داده شد.

اختصاص 200 میلیون تومان برای تجهیز کانون‌های فرهنگی

حجت‌الا‌سلام محمد آفتابی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری در 20 مهرماه به استان کرمانشاه سفری ماندگار است که خاطرات آن برای هر روز، هر لحظه و برای سال‌ها در ذهن هر کرمانشاهی باقی خواهد ماند.

آفتابی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه با استقبال بی‌نظیر و 9 روز میزبانی از مقام معظم رهبری مهمان‌نوازی، ولایت‌مداری‌، مقاوم و استوار بودن خود را در عمل ثابت کردند. کرمانشاه 8 سال در طول دفاع مقدس جانانه ایستادگی کرد و استقبال بی‌نظیر آنها در 20 مهر جواب سرسختی بود به هجمه‌های فرهنگی دشمن که هدفشان دور کردن مردم از رهبری است.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: استان خراسان شمالی هم‌چون مردم کرمانشاه در سال گذشته میزبان مقام معظم رهبری هستند و دل‌های مردم استان کرمانشاه همراه مردم خراسان شمالی خواهد بود.

وی با اشاره به برکت معنوی و مادی سفر رهبری به استان کرمانشاه ادامه داد: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه برای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه 6 مصوبه به همراه داشت.

آفتابی با اشاره به مصوبه‌های سفر رهبری افزود: احداث نگارخانه تخصصی شهر کرمانشاه که در سال 91 اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان از محل بودجه ملی برای آن اختصاص داده‌اند.

وی احداث چهار مجتمع فرهنگی ورزشی در بیستون، هرسین‌، کرمانشاه و سرپل‌ذهاب با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان که محل تامین آن از بودجه ملی است از دیگر مصوبات مقام معظم رهبری دانست.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در سال 90 از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری مبلغ 200 میلیون تومان برای تجهیز 100 کانون فرهنگی و هنری مساجد اختصاص داده شد.

وی تکمیل 10 کتابخانه روستایی، یک کتابخانه در محله جعفرآباد کرمانشاه، کتابخانه مرکزی شهرستان اسلام‌آباد‌غرب و کمک یک میلیاردی به کتابخانه امیرکبیر از محل بودجه استانی را از دیگر مصوبات سفر رهبری عنوان کرد.

آفتابی با اشاره به برنامه‌های اجرایی برای بزرگداشت نخستین سالگرد سفر مقام معظم رهبری گفت: نمایشگاه عکس، خاطرات و دل‌نوشته‌هایی از سفر مقام معظم رهبری 20 مهر ماه در مجتمع شهید آوینی افتتاح خواهد شد.

وی افتتاح جشنواره فرهنگی، هنری میهمان مهر در 25 مهر ماه در سالن انتظار، چاپ کتاب بیانات رهبری و تحلیل خبرگزاری‌های داخلی و خارجی و برگزاری مسابقات ورزشی و دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت نخستین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه دانست.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول