اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای نظام دامپزشکی استان اردبیل:

مراکز مایه‌کوبی رتبه‌بندی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای نظام دامپزشکی استان اردبیل از رتبه‌بندی مراکز مایه‌کوبی در سطح استان اردبیل خبر داد.

مراکز مایه‌کوبی رتبه‌بندی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی فیض عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دامپزشکی در اردبیل اظهار داشت: براساس مصوبه هیئت دولت تعرفه‌های واقعی و عملیاتی در بخش دامپزشکی طراحی و ابلاغ شده است و همکاران ما ملزم به رعایت این تعرفه‌ها بوده تا خدمات‌گیرندگان بتوانند به راحتی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ ما برای برطرف کردن مشکل بیکاران در رشته دامپزشکی اقدامات خوبی را در بخش واگذاری مسئولیت‌ها در این حوزه با همکاری سازمان دامپزشکی انجام دادیم به طوریکه بخش عمده‌ای از فارغ‌التحصیلان این حوزه در بخش‌های غیر دولتی حوزه دامپزشکی ورود پیدا کرده و در قالب طرح‌های مختلف کارورزی توان خود را به نمایش گذاشته و حتی در انجام پروسه‌های مختلف به ویژه حوزه فنی و نظارت از توانمندی فارغ‌التحصیلان بخش دانشگاهی و کارآمد در این زمینه استفاده کردیم.

فیض در ادامه به صدور مجوز در مرحله اول برای فعالیت کلینیک‌ها و مطب‌های دامپزشکی اشاره کرد و افزود: اغلب این مراکز امروز توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شود و بخش اعظمی از واکسیناسیون دام و طیور نیز به فعالان این بخش واگذار شده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما به صورت مستمر با همکاری فعالان بخش خصوصی به خدمات‌گیرندگان ارایه تسهیلات و خدمات می‌کنیم به طوریکه بیش از 50 تا 60 درصد اقدام مثبت در حوزه واکسیناسیون به بخش خصوصی واگذار شده به طوریکه مراکز مایه‌کوبی ما به همت فعالان بخش خصوصی در حال فعالیت رو به جلو است و ما به سرعت این مراکز را رتبه‌بندی می‌کنیم.

وی از نظر مساعد مدیرکل دامپزشکی استان در واگذاری بسیاری از فعالیت‌ها به بخش خصوصی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه ما اجرای ماده پنج است که براساس آن صدور احداث و دایر کردن اماکن دامی به بخش خصوصی واگذار شده که امیدواریم نتایج آن نیز به نفع فعالان این بخش باشد.

به گزارش فارس، رئیس شورای نظام دامپزشکی استان اردبیل با گرامیداشت هفته دامپزشکی و قدردانی از سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت اشاره کرد و بیان داشت: یکی از ابزارهای قانونی در تقویت و توسعه سلامت تأمین مواد غذایی در سطح جامعه استفاده از توانمندی بخش غیر دولتی است که می‌تواند برخی ضعف‌ها و نقص‌ها را برطرف کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول