اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کنترل محورها صورت می‌گیرد

نصب 7 دوربین نظارتی در محورهای جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: به منظور کنترل محورها و کاهش سوانح رانندگی، 7 دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده‌های جنوب استان نصب می‌شود.

نصب 7 دوربین نظارتی در محورهای جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدمهدی بلوردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جیرفت از نصب هفت دستگاه دوربین نظارت تصویری در جاده‌های منطقه خبر داد و اظهار داشت: این دوربین‌ها به منظور کنترل محورها، کاهش سوانح رانندگی، ارتقای ایمنی، مدیریت ترافیک و تسریع در عملیات امدادرسانی در محورهای پرترافیک نصب می‌شود.

وی افزود: دوربین‌های نظارتی امکان ثبت متغیرهایی همچون حجم ترافیک و سرعت میانگین جریان‌های عبوری را دارا است و نقش مهمی در نگهداری راه‌ها و مدیریت سوانح ایفا می‌کند.

بلوردی تصریح کرد: دوربین‌های نظارتی در مناطق مسکونی جنگل‌آباد و سررس واقع در محور جیرفت- کهنوج- رودان، پل سقدر، سه‌راهی فجر، پل شور، گردنه امیرالمومنین محور ساردوئیه و منطقه مسکونی باغ‌علی‌شیر نصب می‌شود.

وی با اشاره به شعاع دید مناسب این دوربین‌ها، قدرت زوم بالا و امکان چرخش 180 درجه آن خاطرنشان کرد: مرکز دریافت این تصاویر راهدارخانه مرکزی شهرستان جیرفت است و پلیس راه و مرکز مدیریت راه‌های کشور نیز امکان دریافت این تصاویر را دارند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول