اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

مهارت‌آموزان اصفهانی استعداد حضور در مسابقات جهانی را دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: هر ساله تعدادی از مهارت‌آموزان برای حضور در مسابقات ملی مهارت انتخاب می‌شوند و این افراد برای حضور در مسابقات جهانی مهارت به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

مهارت‌آموزان اصفهانی استعداد حضور در مسابقات جهانی را دارند

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مرحله کشوری سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت ـ انتخابی مسابقات جهانی مهارت 2013 آلمان از 16 مهرماه در سطح کشور آغاز شده است، اظهار کرد: این مسابقات تا 18 مهرماه امسال در میان شرکت‌کنندگان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در این دوره از مسابقات حضور فعال دارد، ادامه داد: این مسابقات در 28 حرفه آموزشی در سه حوزه در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای واقع در کرج و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به رقابت 670 نفر از مهارت‌آموزان سراسر کشور در مسابقات ملی مهارت تصریح کرد: در این دوره از مسابقات 31 نفر از مهارت‌آموزان استان اصفهان شرکت می‌کنند و توانایی‌های خود را در رشته‌های مهارتی در سطح کشور نشان می‌دهند.

وی اضافه کرد: هر ساله تعدادی از مهارت‌آموزان استان برای حضور در مسابقات ملی مهارت انتخاب می‌شوند و این افراد برای حضور در مسابقات جهانی مهارت و ارزیابی توانایی‌های خود، به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

زارع تاکید کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوی آمادگی به همراه برگزیدگان نهایی دوازدهمین مسابقات ملی مهارت برای شرکت در چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت ـ آلمان 2013 انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) هر ساله مسابقات ملی مهارت را برگزار می‌کند، افزود: همچنین این سازمان برگزیدگان اردو‌های آماده‌سازی را برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر دو سال یک بار در یکی از کشور‌های عضو سازمان جهانی مهارت برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول