اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌‌ریزی استانداری اردبیل:

افزایش بهره‌‌وری در گرو هماهنگی اقتصاد با علم است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت:‌‌‌ هماهنگ نبودن فعالیت‌های اقتصادی با دانش و علم روز منجر به کاهش میزان بهره‌وری در کشور می‌شود.

افزایش بهره‌‌وری در گرو هماهنگی اقتصاد با علم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی صبح امروز در نخستین جلسه هیئت فنی و مراکز مشاوره،اطلاع‌رسانی و خدمات کار‌آفرینی استان اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در کشورمان میزان بهره‌وری در حوزه کشاورزی و صنعت پایین است.

وی تاسیس مراکز تخصصی مشاوره کارآفرینی و پرداخت آن به فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی را از عوامل افزایش بهره‌وری کشور عنوان کرد گفت: تاسیس این مراکز مشاوره از مهمترین اقدامات برای پیوند فعالیت اقتصادی با دانش و علم است.

عاملی دانش‌محور و دانش‌بنیان بودن فعالیت‌‌های اقتصادی را از ضروریات جامعه دانست و بیان داشت: فعالیت اقتصادی و دانش و علم  باید با یکدیگر پیوند بخورند.

وی از مسئولان امر خواست با تهیه و ارسال نامه‌ای مراکز علمی دانشگاهی را از این ضروریات آگاه و برای حضور در این عرصه دعوت به همکاری کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل به مسئولان امر تاکید کرد: در تشکیل پرونده‌ها و گشایش این مراکز سخت‌گیری‌های نامعقول نکرده و عرصه را برای ورود اصحاب علم و دانش در حوزه‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی فراهم کنند.

وی آغاز صدور مجوز برای تاسیس مراکز مشاوره، اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی و ورود متخصصان و دانشگاهیان به این عرصه را بزرگترین جهش در فعالیت‌های اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: توانمند سازی فعالان اقتصادی در گرو اطلاع‌رسانی صحیح اصحاب رسانه در مورد این موضوع است تا ضرورت این حضور به اصحاب علم و دانش تبیین شود.

عاملی در پایان سخنان خود یادآور شد: پیوند بین علم و دانش، کار تجربی و تلاش به طور یقین می‌تواند برای استان ما مایه خیر و برکت باشد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول