اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید خراسان‌شمالی خبر داد

برگزاری دعای توسل ایثارگران به یمن سفر رهبری به خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی از برگزاری آیین روح بخش دعای توسل از سوی ایثارگران این استان به یمن سفر رهبر معظم انقلاب در سه شنبه‌شب (امشب) خبر داد.

برگزاری دعای توسل ایثارگران به یمن سفر رهبری به خراسان‌شمالی

حسین براتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در این مراسم معنوی، قشرهای مختلف اعم از خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان استان شرکت خواهند داشت.

* ارسال طومار چند هزار نفری برای سفر رهبری به خراسان‌شمالی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگری استان از دو سال قبل طومار چند هزار نفری را به دفتر رهبری برای حضور معظم‌له در استان ارسال کردند، گفت: در تمام دیدارهای جامعه ایثارگری با رهبر انقلاب نیز ایثارگران خراسان‌شمالی این خواسته خود را همواره مطرح کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز بسیار خرسند هستیم که سفر رهبر معظم انقلاب را به خراسان‌شمالی داشته و آرزوی دیرینه مردم این استان به ویژه جامعه ایثارگری محقق شد.

* دیدار جامعه ایثارگری شهرستان‌ها با نمایندگان رهبری

براتی‌زاده همچنین از دیدار جامعه ایثارگران استان با نمایندگان رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها خبر داد.

وی افزود: این برنامه‌ها طبق هماهنگی‌های انجام شده با حضور جامعه ایثارگران استان به اجرا در آمده و خواسته‌های ایثارگران نیز مطرح می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی سفر رهبر انقلاب را دارای برکات معنوی فراوانی برشمرد و گفت: انشاءالله بتوانیم با حضور گسترده خود از رهنمودهای بسیار ارزشمند معظم‌له بهره ببریم.

وی تصریح کرد: تمام وجود رهبر معظم انقلاب و سفر معظم‌له به استان خیر و برکت است که باید از لحظه لحظه آن استفاده شود.

* جامعه ایثارگران پای پیاده به استقبال رهبری می‌آیند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه کاروان‌های جامعه ایثارگران استان برای دیدار رهبری عازم هستند، گفت: علاوه بر کاروان‌های خودرویی، جمع کثیری نیز با پای پیاده در حرکتند.

براتی‌زاده تصریح کرد: این کاروان‌ها از مناطق مرزی استان گرفته تا جنوب و از غرب تا شرق استان به عشق دیدار رهبری، در حال عزیمت به بجنورد و همچنین شهرهای اسفراین و شیروان هستند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول