اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بویین زهرا خبر داد

توزیع 1500 جلد کتاب بین روستائیان بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بویین زهرا گفت: 1500 نسخه کتاب بین روستائیان شهرستان بویین زهرا توزیع شد.

توزیع 1500 جلد کتاب بین روستائیان بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی بالایی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از کتابخانه مرکزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 10 هزار نفر از شهروندان این شهرستان در بخش‌های مختلف عضو کتابخانه‌های عمومی این شهرستان هستند، اظهار کرد: شش کتابخانه عمومی در شهرستان بویین زهرا در حال حاضر فعال هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: توسعه فرهنگی در مراکز اجتماعی از برنامه‌هایی است که موجب استحکام بنیان‌های فرهنگی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد پایگاه‌های فرهنگی برای جوانان و نوجوانان باید گسترش یابد، عنوان کرد: توسعه فعالیت‌های مربوط به کتابخوانی لازم است که در جامعه نهادینه شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: فرهنگ مطالعه امروز ضرورتی است که بسیار حساس بوده و نهادهای فرهنگی و به ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به آن توجه داشته باشند.

بالایی با اشاره به اینکه فرهنگ غنی و ارزشمند دینی در جامعه با انتشار کتاب توسعه می‌یابد، عنوان کرد: ضرورت دارد که دولت و نهادهای دیگر با همکاری و برنامه‌ریزی صحیح موجب گرایش بیشتر دانش‌آموزان به امور فرهنگی و دینی شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا در راستای اشاعه فرهنگ مطالعه عنوان کرد: توزیع کتاب بین روستائیان، راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار و گسترش برنامه‌ها با رویکرد فرهنگی از برنامه‌هایی است که در این شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: رسیدگی به موانع و دغدغه‌های کتاب‌خوانی نیز از جمله کارهایی است که با جدیت در بویین زهرا در حال پیگیری است.

بالایی بیان کرد: روند اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های احداث کتابخانه‌ها در این شهرستان با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک هزار نسخه کتاب بین روستائیان این شهرستان توزیع شده، عنوان کرد: در شش ماه نخست سال جاری نیز بیش از 500 نسخه کتاب در روستاهای این شهرستان توزیع شده که نقش مهمی را در توسعه فرهنگ مطالعه داشته است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول