اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغازی زیبا برای جشنواره فیلم کودک

پروانه‌های زرین جشنواره بر قبور شهدا بوسه زدند

خبرگزاری فارس: دقایقی پیش پروانه‌های زرین بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان بر قبور شهدا بوسه زدند و در آسمان جشنواره فیلم کودک به پرواز درآمدند.

پروانه‌های زرین جشنواره بر قبور شهدا بوسه زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسم افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان 2 هزار دانش آموز دبستانی در حالی که پیشانی‌بندهای سرخ و سفید لبیک یا خامنه‌ای و یا رسول الله را بر سر و پرچم‌های سرخ جشنواره کودک را در دست داشتند گردهم آمدند تا با شهدا و جانبازان تجدید میثاق کنند.

در این مراسم که سقاییان‌نژاد شهردار اصفهان و میراعلایی دبیر جشنواره کودک و تنی از چند مسئولان استانی و کشوری حضور داشتند امیرمحمد به اجرای برنامه پرداخت و طی سخنانی کوتاه گفت: خوشحالم که جشنواره را با حضور در این مکان مقدس آغاز کردیم. چرا که این مراسم آغازی معنوی برای افتتاح جشنواره کودک محسوب می‌شود.

همچنین میراعلایی دبیر جشنواره کودک با حضور بر روی سن با دانش آموزان به صحبت پرداخت و گفت: امروزه این سئوال در اذهان وجود دارد که اگر روزی به کشورمان تعدی شود آیا دانش آموزان این کشور همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس حاضرند جانشان را فدا کنند؟ در این هنگام کودکان با برخاستن از جای خود و فرستادن صلوات آمادگی خود را ابراز کردند.

در پایان مراسم افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همراه با فریادهای الله اکبر کودکان بادکنک‌های رنگی آسمان گلستان شهدای اصفهان را زینت کردند و 26 کبوتر در آسمان بال گشودند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول