اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

پروژه بهشت‌آباد اصفهان با بودجه‌های محدود نتیجه‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: به صورت قطعی پروژه بهشت‌آباد اصفهان با بودجه‌های پایین و محدود نمی‌تواند جوابگو و نتیجه‌بخش باشد.

پروژه بهشت‌آباد اصفهان با بودجه‌های محدود نتیجه‌بخش نیست

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اجرای پروژه بهشت‌آباد یکی از مهم‌ترین نیاز‌های استان اصفهان است، اظهار کرد: استان اصفهان از سال‌های گذشته با معضل کم آبی و خشکی زاینده‌رود مواجه است.

وی به بودجه‌های پیش‌بینی شده برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: امسال پیش‌بینی شده است که تنها حدود 30 درصد از بودجه‌های عمرانی کشور اختصاص پیدا می‌کند که استان اصفهان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به صورت قطعی پروژه بهشت‌آباد اصفهان با بودجه‌های پایین و محدود نمی‌تواند جوابگو و نتیجه‌بخش باشد، تصریح کرد: اجرای کامل این پروژه به اعتبارات مناسبی نیاز‌مند است و اعتبارات سنگینی باید به بهشت‌آباد اصفهان اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه یا باید با فروش اوراق مشارکت و یا با استفاده از بودجه‌های دولتی تأمین شود، اضافه کرد: اصفهان زمانی یکی از استان‌های سر‌سبز موجود در کشور بوده است و دولت باید بودجه قابل توجهی را برای اجرای پروژه‌هایی مانند بهشت‌آباد به استان اصفهان اختصاص بدهد.

موسوی لارگانی تاکید کرد: امروز بسیاری از شهرستان‌های استان اصفهان مانند فلاورجان، مبارکه و لنجان در حال تبدیل‌شدن به کویر هستند و تلاش‌های شهرداری اصفهان برای زنده و سر‌سبز بودن مرکز اصفهان نیز در حال نابود شدن است.

وی با تاکید بر اینکه اختصاص بودجه‌های دولتی به صورت قطره‌چکانی به پروژه بهشت‌آباد نتیجه‌ای برای استان در بر ندارد، ادامه داد: بودجه‌های یک یا دو میلیارد تومانی کمکی به بهره‌برداری از این پروژه نمی‌کند و امیدواریم که اوراق مشارکت بیشتری در این زمینه به فروش برسد و دولت نیز احساس وظیفه بیشتری برای به ثمر رسیدن این پروژه داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول