اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

دشمن از پیشرفت‌های نظام اسلامی عصبانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند گفت: هتک حرمت به مقدسات اسلام، نشان از خشم و عصبانیت دشمن از پیشرفت برنامه‌های نظام اسلامی دارد.

دشمن از پیشرفت‌های نظام اسلامی عصبانی است

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: امروز دشمن بیش از هر زمان از انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی حاکم بر این کشور سیلی ‌خورده و به دنبال جبران این سیلی و مشت محکم است بنابراین به این فکر افتاده تا به آرمان‌های والای مسلمانان توهین کند.

وی افزود: ‌از آن جایی که حضرت محمد(ص) پیامبر نور و رحمت است بنابراین این حرکت نه تنها خدشه‌ای به شخصیت الهی و والای آن گوهر رحمت وارد نکرده بلکه موجب اتحاد و یکپارچگی ملت مسلمان در اقصی نقاط جهان شد.

امام جمعه نهاوند گفت: مسلمانان با وجود تفاوت در نژاد، رنگ، زبان و ملیت در آرمان الهی خویش که همان پیامبر رحمت و حکمت است اتفاق نظر دارند و هرگز اجازه نخواهند داد که هیچ گروهی در هر جای این کره خاکی که باشد بر اعتقادات آنها توهین کند.

وی ابراز داشت: بنابراین این حرکت خروشان ملت‌ها در همه مناطق مختلف جهان تا مجازات عوامل ساخت این فیلم توهین‌آمیز آرام نخواهد شد.

مغیثی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب ارزش‌ها خواند و گفت: افتخار این انقلاب وجود ولایت در رأس آن است و ملتی که خود را مقید به احکام و دستورات دینی و الهی بدانند در مسیر صراط مستقیم قرار خواهند گرفت و تا صدور کامل انقلاب اسلامی هرگز یک لحظه دست از تلاش وافر خود نخواهند کشید.

وی به اتحاد و انسجام ملت ایران به عنوان ملتی که امروز به امید و آرزوی همه ملت‌های آزاده‌خواه و مسلمان جهان تبدیل شده اشاره کرد و افزود: ‌حضور پرخروش ملت ایران به ویژه اهالی انقلابی و ولایتمدار نهاوند در صحنه‌های مختلف انقلاب نشان از اوج دلدادگی آنها به ولایت و رهبری است.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد:‌ آنچه که وظیفه مسئولان را در قبال این مردم همیشه در صحنه مضاعف می‌کند آمادگی مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب است زیرا هر زمان که نیاز به حضور مردم در صحنه بوده با همه وجود حضور داشته و حاضر شده‌اند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول