اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هندیجان خبر داد

کشف 67 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سواحل هندیجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از 67 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سواحل این شهرستان کشف شده است.

کشف 67 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سواحل هندیجان

علی رئوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در هندیجان اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال 67 هزار و 910 لیتر گازوئیل قاچاق در سواحل آب‌های هندیجان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: همچنین فرمانده انتظامی هندیجان موفق به کشف 113 کیلو مواد مخدر در مدت مشابه فوق و دستگیری 208 نفر از توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در شهرستان هندیجان شده است.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: با تلاش و پیگیری‌های مأموران انتظامی این منطقه هشت قبضه سلاح و 210 دستگاه ماشین توقیف و در پارکینگ نیروی انتظامی نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به تعداد ماشین‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی گفت: در شش ماه نخست امسال 545 دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان هندیجان توقیف شده و 27 دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز کشف شده است.

رئوفی اضافه کرد: در همین رابطه سه دستگاه خودرو توسط نیروی انتظامی منطقه شناسایی و کشف شده که با استعلام‌های متعدد مشخص شد این سه خودرو سرقتی بوده که نیروی انتظامی با همکاری نیروی آگاهی خودروهای فوق را به صاحبانش تحویل داده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان هندیجان در زمینه سرقت احشام نیز با شناسایی 10 فقره از احشام سرقتی در شش ماه نخست امسال آمار خود را در زمینه کشف و ضبط خودروهای سرقتی، موتورسیکلت، موادمخدر، احشام و سلاح اعلام کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هندیجان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با پلیس 110 شهرستان تماس حاصل کرده و با فرماندهی منطقه در شناسایی و کشف جرایم مختلف همکاری کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول