اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انجمن سینمای جوان گناباد خبر داد

حضور 2 عکاس گنابادی در جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینمای جوان گناباد از حضور 2 عکاس گنابادی در جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد خبر داد.

حضور 2 عکاس گنابادی در جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد برادران پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عکاسان انجمن سینمای جوان شهرستان گناباد موفق به حضور در جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد شدند.

سرپرست انجمن سینمای جوان گناباد در رابطه برگزاری این جشنواره گفت: نخستین جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد با هدف نمایش تمام عوامل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تاثیرگذار بر بروز اعتیاد به میزبانی ایران در ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق اعلام اسامی دبیرخانه جشنواره عکس اعتیاد، مهدی ذوالفقاری و اکبر محمد‌زاده دو هنرمند عکاس گنابادی نیز در لیست اسامی پذیرفته شدگان این جشنواره قرار دارند که بر این اساس این  2 عکاسان انجمن سینمای جوان شهرستان گناباد موفق به حضور در جشنواره بین‌المللی عکس اعتیاد شدند.

وی ادامه داد: نمایشگاه جشنواره عکس اعتیاد، 19 و 20 مهر ماه در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) ارومیه برگزار و از عکاسان برگزیده تقدیر می‌شود.

سرپرست انجمن سینمای جوان گناباد گفت: علاوه بر این اکبر محمدزاده با یک اثر موفق به حضور در جشنواره ملی عکس زمان شد.

وی در ادامه به چگونگی برگزاری جشنواره عکس زمان اشاره کرد و افزود: جشنواره ملی عکس زمان با حمایت حوزه هنری استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود علاوه بر این نمایشگاه‌هایی در استان‌های خراسان جنوبی، بوشهر، قزوین، اصفهان و همدان برای بازدید عموم مردم افتتاح خواهد شد.

برادران در ادامه از برگزاری یازدهمین جشنواره فیلم و عکس شهرستان گناباد خبر داد و گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند تا 16 مهرماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در شرکت توسن فیلم گناباد و نیز دفتر انجمن سینمای جوانان این شهرستان تحویل دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این جشنواره با محور کرامت رضوی در سه بخش رضوی، جنبی و آزاد برگزار می‌شود که در این راستا موضوع جنبی این جشنواره نیز در بخش فیلم آب و در بخش عکس شهر خوب، شهروند خوب است.

برادران با اشاره به اینکه این جشنواره در روزهای 26 و 27 مهر ماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد برگزار می شود، بیان داشت: داوطلبان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی 11th-fest.blogfa.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول