اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری:

شورای شهر ساری در دور آینده 13 نفره می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: شورای چهارم شهر ساری 13 نفره است.

شورای شهر ساری در دور آینده 13 نفره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی یکشنبه شب در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه در اجلاس اخیر روسای شوراهای اسلامی کلان شهرهای کشور که در همدان برگزار شد، اظهار داشت: رئیس اجلاس روسای شوراهای اسلامی کلان شهرهای کشور اعلام کرد در انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر که در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود 13 نفر عضو اصلی برای عضویت در شورای شهر ساری انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: در شورای چهارم شهر ساری، شش عضو علی‌البدل داریم.

نقیبی افزایش تعداد اعضا در  چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ساری را سبب توانمندی در نهاد شورایی دانست و تصریح کرد: شرایط حضور بیشتر افراد برجسته و نخبگان در نهاد شورایی فراهم شده است.

این مسئول حضور بازرسان در شورای شهر را برای بررسی به امور مالی در این نهاد مردمی موثر دانست و خاطرنشان کرد: حضور بازرسان در امور مالی شورا کار را شفاف‌تر می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه کمیته انطباق در فرمانداری ساری به مصوبات شورای شهر مرکز مازندران ایراد وارد کرده، بیان داشت: افزایش ایرادات فرمانداری به مصوبات شورای شهر ساری سبب شد تا نسبت به این اشکالات دقیق‌تر عمل کنیم.

وی اضافه کرد: در طول چهار سال فعالیت شورای سوم حرف‌های تکراری داریم که موجب شد فرمانداری از مصوبات ما ایراد بگیرد.

نقیبی با تاکید براینکه رئیس شورای شهر باید پاسخگوی مردم باشد، خاطرنشان کرد: کار واجب ما در شورا پاسخ به ایرادات فرمانداری از مصوبات شورای شهر ساری است.

رئیس شورای شهر ساری ابراز داشت: اگر ایرادات فرمانداری از مصوبات شورای شهر برطرف نشود جلسات به چالش کشیده می‌شود.

به گزارش فارس، در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری، شهرداری و شورای اسلامی شهر مرکز مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی به صورت نمادین از سه نیروی فعال انتظامی در این شهرستان تجلیل کردند.

موسی ذبیحی و روح‌الله رمضانی کارشناسان تصادفات راهنمایی رانندگی در مرکز مازندران به لحاظ خدمات بی‌شائبه در این امور و نیز جواد صمدی برای ایجاد امنیت در شورای شهر ساری از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری تجلیل شدند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول