اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌ مقام کمیته امداد آمل خبر داد

اختصاص 416 میلیون ریال هدیه به زوج‌های آملی

خبرگزاری فارس: قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل گفت: برای نوعروسان و دامادهای آملی مبلغ 416 میلیون ریال هدیه در نظر گرفته شد.

اختصاص 416 میلیون ریال هدیه به زوج‌های آملی

رستم خضرایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان کرد: دوره آموزش نوعروسان مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به کار خود پایان داد.

وی افزود: این دوره به مدت سه روز برگزار شد که در آن به 40 نوعروس زیر حمایت آموزش‌های مختلف دینی، مذهبی و اجتماعی داده شد.

خضرایی با اشاره به اینکه آموزش‌ها با حضور اساتید مجرب و کارآمد حوزه و دانشگاه انجام شد، گفت: مسائلی همچون آموزش احکام طهارت، تقلید و نماز، احکام بانوان، حجاب اسلامی و مسائل مربوط به محرم و نامحرم، تاثیر ازدواج در سلامت روحی و روانی افراد جامعه، بهداشت زناشویی، کنترل موالید و فواصل بارداری بخشی از آموزش‌های لازم به نوعروسان بود.

قائم‌مقام و معاون حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل اضافه کرد: عوامل موثر در پایداری خانواده، آموزش مهارت ارتباطی و سازگاری با شرایط خانوادگی، تهاجم فرهنگی و شناخت آن، ارکان جمهوری اسلامی و نقش ولایت فقیه در جامعه و پیشگیری از اعتیاد از دیگر بخش‌های این دوره آموزشی بودند.

وی با اعلام اینکه این دوره آموزشی به صورت گروهی برگزار شد، از اهدای 10 میلیون ریال جهیزیه به 40 نوعروس آملی خبر داد.

معاون حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل اذعان کرد: همچنین به 20 داماد تحت حمایت این نهاد نیز مبلغ 2 میلیون ریال هدیه داده شد که در مجموع به نوعروسان و دامادهای این شهرستان 416 میلیون ریال هدیه اختصاص یافت.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول