اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال

3600 پروانه کسب واحدهای صنفی گیلان صادر شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از صدور 3 هزار و 617 فقره پروانه کسب برای واحدهای صنفی استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

3600 پروانه کسب واحدهای صنفی گیلان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید زیرک عصر امروز در جلسه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به صدور 3 هزار و 617 پروانه کسب برای واحدهای صنفی استان اظهار کرد: در نیمه نخست امسال یک‌هزار و 294 فقره پروانه کسب در استان تمدید شد.

وی افزود: در مدت زمان مذکور تعداد 53 جلسه کمیسیون نظارت بر بازار و 84 جلسه انجمن نظارت نیز در استان تشکیل شد که هدف اصلی برگزاری این جلسات نظارت و تنظیم بازار در استان بوده است.

به گفته این مسئول در مدت مذکور یک فقره جواز تاسیس انبار کالا با ظرفیت 700 تن و دو فقره جواز تاسیس سردخانه با ظرفیت 8 هزار تن در استان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه 23 شرکت پخش کالا در استان برای اخذ ایران کد معرفی شده‌اند، بیان کرد: در نیمه نخست امسال 21 مورد بازدید از شرکت‌های پخش کالا و نیز طرح‌های در دست اجرای این حوزه صورت گرفته است.

زیرک خاطرنشان کرد: شرکت‌های پخش کالا از طریق انجمن صنفی مربوطه در استان تدابیر مناسبی را برای توزیع کالا با قیمت‌های متعادل با هدف جلوگیری از بروز مشکل در سال جاری اتخاذ کرده‌اند که این موارد در اسرع وقت به آگاهی شهروندان می‌رسد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول