اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس:

دریاچه ولشت مازندران هنوز آباد نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: دریاچه ولشت به عنوان یکی از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری است که تاکنون ساماندهی درخور توجهی برایش صورت نگرفته است.

دریاچه ولشت مازندران هنوز آباد نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن‌آباد، قاسم احمدی بعد از ظهر امروز در همایش شوراها و دهیاران بخش مرزن‌آباد افزود: دریاچه ولشت به عنوان یکی از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری است که تاکنون ساماندهی درخور توجهی برایش صورت نگرفته است.

وی اظهار داشت: برای ساماندهی این دریاچه زیبا باید به دنبال سرمایه‌گذار بزرگ و متعهد باشیم تا با نظارت شورا و شهرداری مرزن‌آباد تدابیر جدی برای ساماندهی آن انجام گیرد.

احمدی با اشاره به این موضوع که شوراها و دهیاران، یاوران مردم در روستاها و زحمتکشان  پرتلاش هستند، اظهار داشت: برای حل مشکل آب «بیرون بشم» نیز طرحی در دست اقدام است که در دست مطالعه و کارشناسی است.

ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اگر قطعه مرزن‌آباد چالوس آغاز به کار کند فشار زیادی به مرزن‌آباد وارد می‌کند و باید تقاطع هم‌سطح را از طریق وزارت کشور پیگیری کنیم و برای کاهش فشار نیاز به احداث یک کمربندی در بالادست مرزن‌آباد است.

عضو هیئت رئیسه کمیته آموزش پزشکی و آموزش عالی با اشاره به اینکه مرزن‌آباد و مشکلاتش باید بیشتر مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد، تصریح کرد: برای بررسی موضوع‌های مختلف حاضر به برگزاری جلسات تکمیلی هستم تا کارها اساسی پیش برود.

دبیر هیئت رئیسه فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی برخی پیشنهادات را لازمه تصحیح مواد قانونی عنوان کرد و بیان داشت: شوراها و دهیاران به واسطه اینکه مرتب با مردم در حال کار هستند، می‌توانند از ارتباط با مردم خیلی از موانع را شناسایی کنند.

بخشدار مرزن‌آباد نیز در این جلسه گفت: از مشکلات اساسی مرزن‌آباد کمبود آب بیرون بشم است و درخواست پیگیری بیشتر برای تحقق قطعه 25 آزادراه را داریم و با توجه به اینکه بعدها با مشکل ترافیک در مرزن‌آباد مواجه هستیم باید از الان به فکر زیرگذر یا روگذر باشیم.

عابدین کیاپاشا ادامه داد: گازرسانی به مرزن‌آباد از خواسته‌های مردم بخش است و ضمن درخواست حمایت از این قضیه مهم از نماینده خواهانیم که حمایت از شرکت تعاونی دهیاران را نیز مدنظر داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل تعاونی دهیاری‌ها بخش مرزن‌آباد نیز با اشاره به این موضوع که مرزن‌آباد منطقه‌ای توریستی گردشگری است، اظهار داشت: اگر زمین در اختیار قرار گیرد آمادگی برای ساخت پارک وجود دارد و  مرزن‌آباد ظرفیت رشد و توسعه را دارد که نیازمند حمایتی بیشتر است.

بهاءالدین قطبی افزود: افزایش تعداد دهیاری‌ها در بخش مرزن‌آباد از خواسته‌های ماست که برای تحقق این بحث نیازمند کمک هستیم.

وی تصریح کرد: اداره کل امور روستایی برای سرمایه اولیه تعاونی اقداماتی را صورت دهد و یا اینکه این آمادگی وجود دارد که با اخذ وام از بانک توسعه تعاون برای سرمایه‌گذاری و خرید ماشین‌آلات کارهای مفیدی را انجام دهیم.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول