اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خبر داد

جایگاه ویژه استعدادهای درخشان در سند بنیادین

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استعدادهای درخشان در سند بنیادین تحول آموزش و پرورش جایگاه ویژه‌ای دارند.

جایگاه ویژه استعدادهای درخشان در سند بنیادین

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ ‌بهائی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیادها و رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال 91 در مدرسه علامه حلی کرمان اظهار داشت: از فرصتی که امروز به دست آورده‌اید، مراقبت کنید، زیرا این لحظات را ممکن است به سادگی از دست دهید.

وی با اشاره به اینکه در سند بنیادین تحول آموزش و پرورش استعدادهای درخشان جایگاه ویژه‌ای دارند، ابراز داشت: توسعه مراکز استعداد درخشان در دو دهه اخیر در دستور کار وزارت آموزش و پرورش بوده که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

شیخ‌بهائی بیان کرد: امروز جامعه ما به شدت به انسان‌های عالم و شایسته نیاز دارد که با کار علمی توجه ویژه‌ای به نیازهای امروز و فردا جامعه اسلامی داشته باشند که باید آن‌ها را تأأمین کنند.

وی تصریح کرد: عالمانی که اداره جامعه را به عهد می‌گیرند و به عنوان مرکز تفکر و پژوهش جامعه تلقی می‌شوند، باید انسان‌های وارسته‌ای باشند که با نگاه معنوی به ارزش‌های جامعه آن‌ها را تأمین کنند.

این مسئول اذعان داشت: اگر به این موضوع توجه نشود، مانند دانش‌آموختگان امروز می‌شوند که از علم خودشان برای هتک حرمت به رهبر دینی که فضای اکثر جامعه جوان را به خود اختصاص داده آن طور اهانت می‌کنند.

وی گفت: امیدوارم شما بتوانید نیازهای جامعه اسلامی خود را تشخیص دهید و با شناخت موقعیت خود فردای جامعه را رقم بزنید.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از امیر اشرف‌گنجویی دارنده مدال طلای زیست، علیرضا خواجویی مدال نقره ریاضی و رامین افضلی مدال نقره نجوم از مدال‌آوران المپیادها و نفرات برتر در کنکور سراسری سال جاری تقدیر شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول