اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نخبگان دانشگاهی کردستان صورت گرفت

معرفی اعضای هیئت مدیره انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کردستان

خبرگزاری فارس: اعضای هیات مدیره انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کردستان با حضور نخبگان دانشگاهی و دانش‌آموزان ممتاز مدارس استعدادهای درخشان در سنندج معرفی شدند.

معرفی اعضای هیئت مدیره انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس مجمع عمومی انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کردستان ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: به منظور ساماندهی امور دانش‌آموختگان و تلاش برای بهره‌مندی از ایده‌ها و طرح‌های مبتکرانه و علمی این دانش‌آموزان نخبه از 12 سال پیش به صورت غیر رسمی انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کردستان در شهر سنندج فعالیت خود را آغاز کرد.

سیروان گرامی‌پور افزود: با پیگیری اعضا و مساعدت‌های مسئولان استانی این انجمن نیز از سال گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

به گفته وی، در حال حاضر هم‌اکنون بیش از 450 نفر از فارغ‌التحصیلان مراکز استعدادهای درخشان استان کردستان عضو این انجمن علمی هستند.

وی با بیان اینکه اعضای این انجمن را جوانان 20 تا 30 سال که همگی از نخبگان دانشگاهی هستند تشکیل می‌دهند، تصریح کرد:‌ در حال حاضر بیش از 300 نفر از اعضای این انجمن دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکتری بوده و از لحاظ علمی و تخصصی با هیچ انجمنی در استان قابل مقایسه نیست.

رئیس مجمع عمومی انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کردستان اظهار داشت: این انجمن دارای چهار کمیسیون اجرایی، روابط عمومی، ارتباط با صنعت و آموزش است و هر کدام از این کمیسیون‌ها بنا بر وظایف تعریف شده فعالیت‌هایی را در راستای معرفی دستاوردهای انجمن انجام می‌دهند.

گرامی‌پور افزود: به دلیل ارتباط ضعیف دانشگاه‌ها و مراکز علمی با صنعت و بازار کار شاهد ضعف‌های بسیاری در این خصوص هستیم که انجمن دانش‌آموختگان استعدادهای درخشان کردستان با محوریت قرار دادن این مهم و برگزاری دوره‌های آموزشی و فعال نمودن کمیسیون ارتباط با صنعت، تلاش‌ها و رایزنی‌های بسیاری را در این خصوص آغاز کرده‌ است.

وی خاطر نشان کرد: امید است با حمایت مسئولان استانی از دانش‌آموختگان مراکز استعدادهای درخشان شاهد حضور این جوانان نخبه و تلاشگر در عمران و آبادانی کردستان باشیم و این جوانان به دلیل عدم امکانات و فراهم نبودن زمینه‌های لازم به استان‌های دیگر کشور و حتی خارج از کشور مهاجرت نکنند.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع و گردهمایی سالانه نیز از بین 18 کاندید اعضای هیئت مدیره و سه کاندیدای بازرسان به ترتیب پارسا هیبت‌الهی، رشاد کمانگر، شهین قریشی، دامون خورشیدی، شیلان دولت‌یابی، شمیسا پورداد، دیمن آز به عنوان اعضای اصلی و کیمیا جهان‌تابی، سونیا سیفی، سینا بهدادنیا و آرش کاتورانی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

هانیه قدیمی نیز به عنوان بازرس این انجمن و معین کرمی نیز به عنوان عضو علی‌البدل بازرس به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول