اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

تجهیز اتوبوس‌های درون شهری به سیستم پرداخت الکترونیک

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قم از تجهیز اتوبوس‌های درون شهری قم به سیستم پرداخت الکترونیک خبر داد.

تجهیز اتوبوس‌های درون شهری به سیستم پرداخت الکترونیک

مسیح‌الله معصومی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به وضعیت ترافیکی در استان قم گفت: اجرای تئاتر ترافیکی با هماهنگی آموزش و پرورش و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قم در 100 مدرسه قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح آموزشی هر روز در یک مدرسه مسائل ترافیکی را به زبان تئاتر به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قم ادامه داد: تئاتر ترافیکی در یک سن سیار با طراحی داخلی بسیار زیبا و آموزنده برای دانش‌آموزان فراهم شده است تا آنان با ذوق و اشتیاق مسائل ترافیکی را در موضوعات مختلف ترافیک شهری با زبان تئاتر فرا گیرند.

معصومی عنوان کرد: در این تئاتر ترافیکی موضوعاتی از قبیل نحوه رد شدن از خیابان،‌ چگونگی استفاده از وسایل نقلیه عمومی‌ به صورت فراگیر آموزش داده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر مسائل ترافیکی به شکل خصوصی به دانش‌آموزان آموزش داده شود آینده خوبی را در زمینه رعایت قوانین و مسائل ترافیکی در استان خواهیم داشت.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قم در ادامه با بیان اینکه تمام اتوبوس‌های شهری مجهز به سیستم پرداخت نقدی هستند گفت: در حال حاضر 13 باجه خرید کارت شارژ اتوبوس در استان قم فعال است و همشهریان می‌توانند برای خرید و شارژ کارت‌های الکترونیکی اقدام کنند.

معصومی یادآور شد: با توجه به ظرفیت ارائه خدمت در قالب خدمات الکترونیک و سهولت در پرداخت کرایه تمام اتوبوس‌های حمل و نقل درون شهری به سیستم پرداخت الکترونیکی مجهز شده‌اند.

وی تصریح کرد: در خصوص تهیه و تأمین این کارت‌ها در استان قم محدودیتی وجود ندارد و همشهریان با خرید این کارت‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در وقت می‌توانند از آلودگی‌های تبادل پول نقد در چرخه خدماتی جلوگیری کنند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری قم اظهار داشت: در حال حاضر خدمات شارژ کارت‌های پرداخت الکترونیک نیز توسط باجه‌های تعیین شده ارائه می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول