اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نیروی انتظامی مهریز؛

بیش از یک تن مواد مخدر در یزد کشف شد

خبرگزاری فارس: به دنبال اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی استان یزد،یک‌هزار و 84 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

بیش از یک تن مواد مخدر در یزد کشف شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، فرمانده انتظامی استان یزد از کشف یک تن مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی و پاسگاه شهید مدنی مهریز و به دنبال اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی استان یزد، هزار و 84 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سردار منوچهر امان‌اللهی با بیان اینکه در این زمینه دو نفر دستگیر و به مقام‌های قضایی تحویل شدند، افزود: این میزان مواد مخدر به طور ماهرانه‌ای در یک وانت مزدا جاسازی شده بود که قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را از جنوب شرق کشور به شهرهای مرکزی ببرند.

فرمانده انتظامی استان یزد در مورد اجرای طرح مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر گفت: امروز در اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، 78 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند و 60 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول