اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با فارس:

روشنگری خبرگزاری فارس در فتنه 88 بر همگان نمایان شد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خبرگزاری فارس‌ در ایام فتنه سال 88 ‌با عملکرد بسیار مطلوب خوددر روشنگری تنویر افکار عمومی جامعه کمک شایانی کرد.

روشنگری خبرگزاری فارس در فتنه 88 بر همگان نمایان شد

جواد کریمی قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: خبرگزاری فارس جزو نخستین خبرگزاری‌هایی بود که در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرد و همواره اطلاع‌رسانی اصولی و منطقی را در طی دوران فعالیت خود، در دستور کار قرار داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در شرایط سختی که اطلاع‌رسانی مستند، یکی از مهم‌ترین ارکان دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های شهدا و امام راحل بوده، خبرگزاری فارس عملکرد بسیار مطلوبی از خود برجای گذاشته است.

کریمی قدوسی ادامه داد: شاهد بارز این امر، دوران اصلاح‌طلبان و همچنین ایام فتنه سال 88 بود که خبرگزاری فارس با عملکرد بسیار مطلوب خود در زمینه اطلاع‌رسانی سریع و ارائه تحلیل‌های مستند، به تنویر افکار عمومی جامعه کمک شایانی کرد.

وی افزود: در دوران فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی خود، کمتر شاهد این مسئله بودم که خبرگزاری فارس دارای شاکی خصوصی باشد و این مسئله حاکی از آن است که این خبرگزاری، در چارچوب آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حرکت می‌کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نهم گفت: در دوران حاضر که بسیاری از ملت‌های منطقه با موج بیداری اسلامی همراه شده‌اند، خبرگزاری فارس نیز باید حضور قوی‌تری داشته باشد و تحلیل‌های بیشتری از این اتفاق بزرگ جهانی ارائه کند.

کریمی قدوسی ابراز کرد: خبرگزاری فارس می‌تواند با توسعه اداری و ساختاری خود در سطح منطقه و طراحی تشکیلات متناسب با فرهنگ، زبان و الگوهای رفتاری کشورهای اسلامی و اروپایی، تبدیل به پربازدیدترین خبرگزاری حتی در سطح دنیا شود و تحقق این هدف دور از ذهن نیست.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول