اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کربکندی قربانی تقابل هیئت مدیره شد

خبرگزاری فارس: برکناری رسول کربکندی بیش از آنکه تابع مسائل فنی باشد، برآیند آشکاری از تقابل هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن است که این روزها درگیر جنگ قدرت شده است.

کربکندی قربانی تقابل هیئت مدیره شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول کربکندی که چهارشنبه شب به طور غیررسمی از سمت خود برکنار شده بود، شب گذشته در نشست هیئت مدیره باشگاه این بار طور رسمی از سرمربی‌گری ذوب‌آهن کنار گذاشته شد تا پرونده این مربی در پایان هفته یازدهم بسته شود.

کربکندی که در لیگ دوازدهم پس از سال‌ها دوری از نیمکت ذوب‌آهن به این تیم بازگشته بود، در این مدت نتوانست نتایج مورد انتظار را بگیرد و از مدت‌ها بحث برکناری وی داغ شده بود اما کنار گذاشته شدن وی در زمانی رخ داد که ذوبی‌ها روند نتیجه‌گیری را آغاز کرده بودند و از قعر جدول رده‌بندی فاصله گرفته و تا رده پانزدهم صعود کردند.

در اینکه کربکندی با ذوب‌آهن خوب نتیجه نگرفت، حرفی نیست اما در صورتی که نتایج این تیم ملاک تصمیم‌گیری در مورد برکناری وی بود، چرا این اتفاق در هفته‌هایی رخ نداد که تیم اصفهانی به شدت به شوک نیاز داشت.

با اخراج کربکندی در مقطع فعلی، وی می‌تواند همیشه مدعی شود که تیم تحت هدایت وی در حال نتیجه‌گیری بوده اما به وی فرصت کافی برای دستیابی به اهدافش را نداده‌اند و در صورتی که تیم ذوب‌آهن در هفته‌های آینده نتایج قابل قبولی نگیرد، کربکندی به منتقد اصلی این تیم تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول