اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اصفهان:

ظرفیت اصفهان بیش از میزبانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ظرفیت‌های اصفهان بیش از این میزبانی است به همین دلیل باید به جایی برسیم که مهم‌ترین آثار سینمای کودک کشور نیز در اصفهان تولید شود.

ظرفیت اصفهان بیش از میزبانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، محمد شالویی اظهار کرد: برگزاری جشنواره فیلم کودک به عنوان مهم‌ترین رویداد سینمایی موضوعی کشور در اصفهان به تنهایی کافی نیست و ظرفیت‌های اصفهان بیش از این میزبانی است به همین دلیل باید به جایی برسیم که مهم‌ترین آثار سینمای کودک کشور نیز در اصفهان تولید شود.

وی افزود: کودکان در حوزه هنر نقش خاصی دارند و در این حوزه، ما فقط با کودکان رو به رو نیستیم بلکه باید زمینه پرورش تفکر و اندیشه آن‌ها را نیز فراهم کنیم و به صورت جدی در این حوزه اخلاقیات و تعلیم و تربیت مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین تصریح کرد: اصفهان به عنوان مهد فرهنگ و هنر ایران تمامی ظرفیت‌های لازم برای برگزاری رویداد‌های بزرگ فرهنگی، هنری را دارد و شاهدیم که این جشنواره در اصفهان به رشد و بالندگی رسید و از همه مهم‌تر که جشنواره‌هایی مثل کودک می‌تواند منجر به جریان‌سازی در حوزه هنر شود و رشد هنر این آب و خاک را به همراه داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: میزبانی جشنواره یک فرصت مطلوب فرهنگی برای اصفهان است، فرصتی برای یک حرکت اساسی در عرصه هنری شهر اصفهان و شاهد هستیم که این اتفاق مبارک نیز در حال رخ‌دادن است و البته ما باید به جایی برسیم که علاوه بر برگزاری مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور با موضوع کودک و نوجوان، مهم‌ترین و تاثیر‌گذارترین آثار این رویداد را در اصفهان تولید کنیم.

به گزارش فارس، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‎های کودکان و نوجوانان از 17 تا 21 مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول