اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

شمیم عطر وجود رهبری تشنگان مهر ولایت را سیراب می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: شمیم عطر وجود ولی امر مسلمانان در این خطه تشنگان مهر و ولایت را سیراب خواهد کرد.

شمیم عطر وجود رهبری تشنگان مهر ولایت را سیراب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی محمدرضا رحیمی، در همایش همیاران پلیس و فرهنگ‌یاران ترافیک اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران رسالت آموزش و پرورش ساختن انسانی است که بتواند در همه ابعاد وجودی رشد نماید و نقش به سزایی در اداره امور اجتماعی ایفاء نماید.

رحیمی با اشاره به مطالبه به حق مقام معظم رهبری مبنی بر کسب تهذیب، تحصیل و ورزش توسط دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان باید خودشان را به ارزش‌های اسلامی، علم و دانش و سلامت جسمی و روحی مجهز و با فراگیری مهارت‌های گوناگون و پایبندی به قانون، نظم و انضباط اجتماعی خود را برای اداره امور جامعه آماده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، همچنین با اشاره به اینکه طرح همیاران پلیس از سال 86 با همکاری آموزش و پرورش و پلیس راهور به اجرا در آمده است، بیان داشت: این طرح به منظور ارتقای سطح فرهنگ ترافیک و سلامت خانواده و جامعه کار اجرا که با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

به گفته رحیمی امسال قریب به 120 هزار نفر از دانش آموزان به عنوان همیاران پلیس، 10 پلیس‌یار جوان و نوجوان و 100 فرهنگ‌یار ترافیک در سراسر استان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول