اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتبال محلات تبریز و حومه:

آسیب‌های ورزشی در محلات به حداقل می‌رسد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتبال محلات تبریز و حومه گفت: با همکاری هیئت پزشکی ورزشی استان یک دوره کلاس آموزش آسیب‌های ورزشی و کمک‌های اولیه در محل پایگاه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

آسیب‌های ورزشی در محلات به حداقل می‌رسد

یونس قوام‌لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این دوره با شرکت 20 نفر از نمایندگان میادین خاکی فوتبال برگزار شد که پس از طی دوره کمک‌های اولیه وسائل و تجهیزات مورد نیاز نیز در اختیار تمام میادین خاکی فوتبال قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بروز صدمات و حوادث در ورزش امری اجتناب‌ناپذیر است و همواره ورزشکار در معرض یکسری خطرات بالقوه قرار دارد که در صورت اطلاع از مکانیسم آسیب و نحوه درمان این صدمات، از ناتوانی‌های بعدی ورزشکار کاسته می‌شود.

قوام‌لاله تاکید کرد: ارائه خدمات پزشکی در دقایق اول اهمیت بسزایی دارد و باید بدون فوت وقت کمک‌های اولیه در اختیار مصدوم قرار گیرد.

وی ادامه داد: سالانه مبلغی از بابت بیمه از طرف ورزشکاران محلات پرداخت می‌شود ولی متاسفانه خدمات قابل توجهی از این بابت دریافت نمی‌کند.

قوام اظهار کرد: حق بیمه آماتوری به اندازه یک فوتبالسیت چند صد میلیونی است ولی متاسفانه خدماتی که یک ورزشکار آماتوری دریافت می‌کند در مقایسه با خدمات ارائه شده به ورزشکاران حرفه‌ای در حد بسیار ناچیزی است حتی در بسیاری موارد آماتورها خدماتی را دریافت نمی‌کنند.

مسئول کمیته فوتبال محلات تبریز و حومه اضافه کرد: در این باره لزوم بازنگری بر این قانون و جداسازی بیمه آماتوری با بیمه حرفه‌ای احساس می‌شود.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول