اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

تدوین سند چشم‌انداز 20ساله شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار تدوین سند چشم‌انداز توسعه 20ساله این شهر توسط شهرداری شد.

تدوین سند چشم‌انداز 20ساله شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: دو سال است که برای تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهری در شورای شهر مذاکره می‌کنیم اما هنوز هیچ اقدامی در این باره نشده است.

وی افزود: جلب مشارکت مردمی نیازمند طرح‌های تدوین شده مشارکتی بوده، این در حالی است که در شهرداری شوشتر چنین طرح‌هایی اصلاً وجود ندارد و تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهری تنها راه برای آماده‌سازی بستر لازم برای جلب مشارکت مردمی است.

سلطانیان تاکید کرد: به منظور تدوین سند چشم‌انداز توسعه باید تلاش کرد تا شرکت‌های خبره به کار گرفته شوند و چنین طرحی باید مشکلات شهر را تا 20 سال آینده بررسی کرده و برای رفع آن‌ها راهکار ارائه دهد.

وی خاطر‌نشان کرد: در ماه‌های پایانی باید شورای اسلامی شهر بر شهرداری نظارت بیشتری اعمال کنند و آغاز پروژه‌های بزرگ را در دستور کار قرار دهند.

سلطانیان افزود: برخی دلایل موثق وجود دارد که شهرداری شوشتر در اجرای تعدادی از پروژه‌ها انحرافات زیادی از بودجه تدوین شده شورای اسلامی شهر دارد که شهردار باید در این‌باره به شورا پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تدوین سند چشم‌انداز توسعه شهری شوشتر در بودجه سال‌جاری شهرداری شوشتر گنجانده شده و برای آن نیز اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول