اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

تذکر و یادآوری، فرهنگ عمومی را به جایگاه اصلی خود برمی‌گرداند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پاکدشت با تاکید بر ضرورت تقویت باورهای دینی بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان گفت: تذکر و یادآوری، فرهنگ عمومی را به جایگاه اصلی خود برمی‌گرداند.

تذکر و یادآوری، فرهنگ عمومی را به جایگاه اصلی خود برمی‌گرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام حسین لزومی صبح امروز در سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت ضمن تأکید بر ضرورت تقویت باورهای دینی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر جوان، بر تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی و بیان نظرات انتقادی و آزادانه توسط دانشجویان را که از فرمایشات مقام معظم رهبری است، تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان پاکدشت در ادامه فعالیت‌های فرهنگی در خوابگاه‌های دانشجویی را بسیار کارآمد و مفید دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت در ارتباط با مقوله آسیب‌های اجتماعی و توجه ویژه به حفظ حرمت‌ها در جامعه اذعان داشت: تذکر و یادآوری، فرهنگ عمومی را به جایگاه اصلی خود برمی‌گرداند.

وی در ادامه ضمن بیان نام برخی از ارگان‌ها از جمله (صدا و سیما، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، نیروی انتظامی و حوزه‌های علمیه به ضرورت بررسی این مهم در جلسه آتی شورا اشاره کرد.

لزومی تدوین نقشه راه را از افتخارات بزرگ شهرستان بیان داشت و با اشاره به اینکه این طرح مراحل پایانی خود را طی می‌کند، ضمن تقدیر از تلاشگران در این مهم خواستار حمایت فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط شد.

احمد نجفی، دبیر شورای فرهنگ عمومی نیز طی سخنانی در ارتباط با دستورات جلسه توضیحاتی بیان کرد و بر گزارش‌دهی رؤسای ادارات در خصوص مصوبات جلسه قبل که مهم‌ترین محور آن ساماندهی تبلیغات شهری با محوریت باورهای دینی، مذهبی و ترویج شعائر و پیام‌های قرآن و نهج‌البلاغه در سطح شهرستان، تشکیل چهارمین کارگروه تخصصی شورا، اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی و بررسی آسیب‌ها و معضلات فرهنگی شهرستان و همچنین لزوم حفظ حرمت‌ها که در تحکیم و تقویت آن لزوم تلاشی مستمر احساس می‌شود، تاکید کرد.

این گزارش حاکی است، سی و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت با حضور حجت‌الاسلام حسین لزومی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت، احمد نجفی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت و حداکثر اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان در حوزه علمیه فاطمیه پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول