اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره و کارخانجات ستاد احیای کل کشور:

شیوه‌های تذکر لسانی باید آموزش داده شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره و کارخانجات ستاد احیای کل کشور گفت: شیوه‌های تذکر لسانی باید آموزش داده شود و همه آگاه باشند که تذکر لسانی با خشونت و برخورد فیزیکی و تخریب شخصیت تفاوت دارد.

شیوه‌های تذکر لسانی باید آموزش داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام جواد صادق‌زاده شامگاه گذشته در جلسه آموزشی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شده بود، اظهار کرد: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر سه مرحله قلبی، لسانی و یدی دارد و این وظیفه ما است که این فریضه الهی را به مردم معرفی کنیم.

این مسئول گفت: اگر این فریضه الهی در جامعه اسلامی احیا شود تمام دردهای اجتماعی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه باید دستورات الهی به جامعه معرفی شود، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر نقش کلیدی در همه دردهای اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و فردی دارد و هنوز مردم این فریضه بزرگ را به درستی نمی‌شناسند.

معاون اداره و کارخانجات ستاد احیای کل کشور تاکید کرد: جامعه‌ای که ترک امر به معروف کند، مرده است و حیات ندارد.

صادق‌زاده همچنین به شیوه‌های مختلف امر به معروف اشاره کرد و افزود: باید همه مردم با فرهنگ پذیرش آشنا باشند چون رمز رشد و تعالی و رسیدن به کمال، داشتن گوش شنوا است.

این مسئول ادامه داد: شیوه‌های تذکر لسانی باید آموزش داده شود و همه آگاه باشند که تذکر لسانی با خشونت و برخورد فیزیکی و تخریب شخصیت تفاوت دارد و آموزش این مهم برعهده رسانه ملی و در راس آن صدا و سیما است.

معاون اداره و کارخانجات ستاد احیای کل کشور نقش آموزش و پرورش و مراکز علمی و دانشگاه‌ها را در احیای امر به معروف کلیدی و مهم بیان کرد و متذکر شد: پذیرش جوانان بسیار بالاست و باید فرهنگ پذیرش از جوانی و نوجوانی در آنها نهادینه شود.

وی گفت: امام حسین(ع) زندگی و جان خود را فدای امر به معروف کرد و این وظیفه ما است که این فریضه الهی را به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول