اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار تیم‌های فرش‌آرا و منصوری

پرتاب سنگ و چوب از سوی تماشاگران مشهدی به حریف

خبرگزاری فارس: دیدار تیم های فوتسال فرش‌آرا مشهد و منصوری قرچک با پیروزی یک بر صفر تیم منصوری در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد که در این دیدار با حاشیه‌هایی مانند پرتاب سنگ و چوب از سوی تماشاگران مشهدی به حریف همراه بود.

پرتاب سنگ و چوب از سوی تماشاگران مشهدی به حریف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، با اینکه زمان برگزاری دیدار تیم‌های فوتسال فرش‌آرا مشهد و منصوری قرچک ساعت 16 روز گذشته اعلام شده بود اما درب‌های ورود به سالن مسابقه تنها 15 دقیقه قبل از شروع بازی باز شد.

استقبال بسیار زیاد تماشاگران از این مسابقه سبب شد تا پشت درب‌های ورودی سالن افراد زیادی هجوم بیاورند که همین مسئله سبب شکسته شدن شیشه یکی از درب‌ها شد.

حدود 4 هزار تماشاگر از این مسابقه دیدن کردند، اما تنها 7یا 8 نفر از افراد نیروی انتظامی برای ایجاد نظم به این سالن آمده بودند.

تهویه هوای سالن شهید بهشتی مشهد همچنان با مشکل روبه‌رو است و این در حالی بود که مسئول این سالن عنوان کرد که سیستم تهویه هوا سالم است اما دستور روشن کردن آن را نداد‌ه‌اند.

در دقایق پایانی این مسابقه تعدادی از تماشاگرنماها تکه‌ای چوب و تعدادی سنگ را به سمت بازیکنان پرتاب کردند که همین امر سبب شد تا ناظر بازی دقایقی بازی متوقف کند.

با توقف بازی، ناظر این مسابقه با اعلام تذکر به تماشاگران از طریق بلندگوی سالن اعلام کرد که در صورت تکرار چنین رفتاری بازی را نیمه تمام اعلام می‌کند که همین امر سبب شد تا جو سالن کمی علیه ناظر بازی ملتهب شود.

در پایان این بازی و در حالی که خبرنگاران قصد داشتند با مربیان دو تیم گفت‌وگو کنند نیروی انتظامی از این کار ممانعت کرد که همین امر سبب درگیری آنها با خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا و سیمای مشهد شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول