اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

خانه وزنه‌برداری پس از افتتاح به حال خود رها نشود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: خانه وزنه‌برداری اصفهان پس از افتتاح نباید به حال خود رها شود و باشگاه‌ها و اسپانسرهای خصوصی باید پیش‌قدم شوند تا تورنمنت‌های مختلفی در این سالن برگزار شود.

خانه وزنه‌برداری پس از افتتاح به حال خود رها نشود

مرتضی سیف‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: خانه وزنه‌برداری اصفهان به سرنوشت ورزشگاه نقش‌جهان تبدیل نشد و در زمان کوتاه‌تری از موعد مقرر با تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری‌های مداوم به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این سالن به گفته رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خاورمیانه بی‌نظیر است و ظرفیت بسیار بالایی برای بر عهده‌گرفتن میزبانی مسابقات بین‌المللی، کشوری و برپایی اردوهای تیم ملی دارد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان افزود: انتظار داریم که باشگاه‌های ورزشی فعال در سطح استان و اسپانسرهای بخش خصوصی پیش‌قدم شده و زمینه برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی وزنه‌برداری را فراهم کنند تا از خانه وزنه‌برداری استفاده مطلوبی شود.

سیف‌زاده با اشاره به ظرفیت بالای وزنه‌برداران اصفهانی بیان کرد: برگزاری تورنمنت‌های بین‌المللی و کشوری می‌تواند کمک زیادی به ارتقای سطح وزنه‌برداری استان داشته باشد.

وی به قهرمانی تیم نوجوانان استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و اضافه کرد: نوجوانان اصفهانی برای دومین سال متوالی موفق شدند عنوان قهرمانی را کسب کنند که این مهم از توجه به بخش پایه در هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان حکایت دارد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول